زمان انتشار : 5 ماه پیش
  • اشتراک بگذارید :

این روزها منطقه زانوس کجور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد این دهکده گردشگری که در زانوس افتتاح شده است و هر روز تعداد آنها نیز بیشتر می‌شود بر شهرتی منطقه افزوده است تا جایی که قیمت زمین داخل بافت در این چند سال اخیر رشد ۱۰ برابری داشته است بیایید با همدیگر زانوس کجور را بررسی کنیم.

قیمت زمین زانوس کجور

خرید زمین زانوس کجور

وقتی حرف از سرمایه‌گذاری در بحث مسکن آن هم در منطقه کجور به میان می‌آید خواه ناخواه منطقه زانوس کجور مطرح می‌گردد.

این منطقه در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از مرزن آباد قرار دارد و در همجوار روستای کندلوس می‌باشد.

الان زمینی که برای فروش در سایت قرار می‌دهیم چیزی در حدود ۶۰۰ متر مساحت دارد و در داخل بافت نیز قرار دارد و داخل منطقه غیر بومی نشین نیز واقع شده است.

چون دو دهکده گردشگری و جدیداً نیز متل گردشگری در آن شروع به کار کرده است بسیار زیاد مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و این رفت و آمدهای توریست‌ها شهرت منطقه و اعتبار زمین‌های آن را بالا می‌برد.

معمولا افراد غیربوومی دنبال مناطق برند برای زندگی و یا سرمایه‌گذاری هستند خب زانوس نیز دقیقاً همان چیزی است که شما دنبال آن می‌گردید.

معمولاً افرادی که دنبال خرید زمین در کجور هستند بسیار علاقمند هستند در زانوس نیز سرمایه‌گذاری کنند.

قیمت زمین داخل بافت در زانوس

من خودم وقتی اولین بار وارد منطقه زانو شدم طبیعت خیره کننده آن واقعاً من را مجذوب این منطقه کرده است.

جنگل‌های بکر زانوس و آب‌های جاری در نرهای این منطقه هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

شما وقتی یک زمین داخل بافت خریداری می‌کنید می‌توانید در آن ساخت و ساز نمایید من یه کوچولو در مورد زمین‌های داخل بافت توضیح دهم چون با اینکه در سایت بارها توضیح دادم اما هنوز برای بسیاری از افراد روشن نشده است.

دوستان عزیز ما برای زمین‌های داخل بافت سه نوع کاربری داریم:

  • کاربری مسکونی
  • کاربری زراعی
  • کاربری باغی

شما برای زمین‌هایی با کاربری مسکونی بلافاصله می‌توانید جواز ساخت بگیرید و اقدام به ساخت نمایید.

برای زمین با کاربری زراعی و یا حتی کاربری باغی که داخل بافت باشد شما باید اول به متراژ بنای خود تغییر کاربری دهید و سپس اقدام به دریافت جواز ساخت و همچنین ساخت و ساز نمایید.

در مورد کاربری زراعی این را عرض کنم که ما یک نوع کاربری زراعی داخل بافت داریم و یک نوع کاربری زراعی بیرون بافت داریم که این دوتا به کل با همدیگر فرق می‌کنند.

خرید زمین سنددار در زانوس

تو مناطقی مثل زانوس که یک منطقه کوهستانی و ییلاقی می‌باشد زمین با سند تک برگ و شش دانگ به ندرت پیدا می‌شود.

همه زمین‌های داخل زانوس بنچاق دارند یعنی چون مالک آن‌ها افراد بومی است و تازه بحث خرید و فروش در این منطقه باب شده است از این جهت بیشتر زمین‌هایی که برای فروش گذاشته شده‌اند دست اول هستند.

وقتی شما دنبال زمین سنددار هستید که ما به شما حق هم می‌دهیم و امنیت معامله برای شما مهم است اما به نظر این حقیر و با تجربه‌ای که داریم بنچاق زمین بسیار مهم‌تر از سند برای زمین است.

دلیل آن را نیز عرض می‌کنم ممکن است زمین سند تک برگ داشته باشد و فردی بخواهد آن را یک بار با سند و یک بار بدون معرفی سند به فروش برساند اما اگر زمین بنچا داشته باشد و مالک آن بومی باشد شما خیلی راحت می‌توانید از طریق دهیاری و شورای محل استعلام آن را بگیرید.

خرید زمین ارزان در زانوس

زمین ارزان در هر منطقه‌ای وجود دارد چرا که همیشه افرادی هستند که پول لازم باشند و بخوان ملک خود را زیر قیمت و سریعاً به فروش برسانند و زانوس نیز همین گونه است.

الان این زمینی که خدمت شما آوردیم در حدود ۶۰۰ متر مربع می‌باشد داخل بافت قرار دارد زمین دارای بنچاق و اصل و نسب می‌باشد.

انشعابات روی زمین قرار دارد مالک پول لازم واقعی می‌باشد و زیر قیمت کارشناسی و به اصطلاح حاضر به فروش ارزان زمین می‌باشد.

اگر بخواهیم ارزش خرید زمین در لشکنار را با خرید زمین در زانوس مقایسه کنیم من مطمئناً زانوس را با اینکه فاصله دورتری قرار دارد انتخاب می‌کنم چرا که امتیازات بالاتر و شهرت بیشتری دارد.

البته فاصله زمانی بین دو روستا یعنی بین لشکر و زانوس چیزی در حدود ۱۰ دقیقه می‌باشد به زانوس نیز کمتر از نیم ساعت خواهید رسید.

مشاور املاک پورولی که به صورت خیلی قوی در کجور در حال فعالیت است می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد روستاهای کجور در اختیار شما عزیزان و هم‌وطنان قرار دهد.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00