زمان انتشار : 5 ماه پیش
  • اشتراک بگذارید :

روستای طلاجو در شهر چالوس واقع شده یکی از روستاهای چسبیده به جنگل و کوه می‌باشد که اتفاقاً خرید و فروش زمین در این منطقه زیاد است ولی باید مراقب زمین‌های ملی در این منطقه بود چرا که بسیاری از ویلاهایی که در طلاجو ساخته شده‌اند در داخل اراضی ملی قرار دارد و گاهاً منابع طبیعی بعضی از آنها را خراب کرده و یا در حال تخریب این گونه ویلاها در طلاجو و سینوا است.

قیمت زمین طلاجو چالوس

خرید زمین طلاجو چالوس

منطقه طلاجو از روستاهای زیبای چالوس به شمار می‌رود که وقتی از آزادراه تهران به سمت چالوس حرکت می‌کنید این روستا را مشاهده خواهید کرد.

معمولاً برای خرید زمین در چالوس اولویت‌های اول روستای طلاجو و سینوا می‌باشد که البته قیمت زمین در این مناطق هم بالا می‌باشد.

نکته مهمی که در مورد زمینهای طلاجو وجود دارد این است که چون تعداد زمین‌هایی که جز اراضی ملی نیستند تعدادشان کم است از این لحاظ ارزش و قیمت آنها بالا می‌باشد.

الان شما هر متر زمین در طلاجو را که داخل بافت هم باشد یا به اصطلاح در داخل طرح هادی قرار داشته باشد حداقل باید متری ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان برای آن در نظر بگیرید.

معمولاً خرید زمین در طلاجو که گواهی مستثنیات از منابع طبیعی داشته باشد و در داخل طرح هادی نیز باشد حداقل متری ۱۵ میلیون تومان معامله شده و اینکه چون طلاجو یک روستای داخل جنگل و چسبیده به اراضی ملی می‌باشد قبل از خرید زمین استعلام از منابع طبیعی واجب است.

قیمت زمین داخل بافت در طلاجو

یک نکته مهمی که در مورد زمین طلاجو وجود دارد این است که معمولاً برای خرید زمین داخل بافت افراد خیالشان راحت است که جز اراضی ملی نیست چون بنیاد مسکن قبل از صدور گواهی طرح هادی باید از منابع طبیعی شهرستان استعلام بگیرد.

وقتی شما از بنیاد مسکن استعلام می‌گیرید و اعلام می‌کند داخل طرح هادی است پس اراضی ملی از زمین‌های طرح هادی جدا شده است و تا حدودی خیال شما را از سلامت زمین راحت می‌کند.

اما توصیه ما به شما این است حتی برای زمین‌های داخل بافت و داخل طرح هادی نیز از منابع طبیعی چالوس استعلام بگیرید.

الان قیمت زمین داخل بافت با کاربری مسکونی که قابلیت این را داشته باشد بتوانید برای آن سند بگیرید حداقل متری ۲۰ میلیون تومان در طلاجو خرید و فروش می‌شود.

شاید بپرسید مگر برای زمین خالی می‌شود سند گرفت؟!

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله مفید را که در سایت املاک پورولی آمده است و در خصوص دریافت سند و جواز ساخت می‌باشد را مطالعه کنید.

خرید زمین ارزان در طلاجو

اگر شما بخواهید زمین ارزان قیمت را در طلاجو خریداری کنید مطمئناً اگر داخل بافت باشد منطقه بومی‌نشین است و الا زمین جز زمین‌های خارج بافت در طلاجو است.

الان اگه شما قیمت آپارتمان در چالوس را به دست بیاورید حداقل مت ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان است چطور می‌خواهید یک زمین ارزان قیمت را در طلاجو کمتر از متری ۱۵ میلیون تومان پیدا کنید.

در هر صورت اگر دنبال خرید زمین ارزان و زیر قیمت در طلاجوی چالوس هستید حتماً با مشاور املاک ویلا نوشهر تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در این خصوص به شما ارائه دهند.

قیمت زمین شهرکی در طلاجو چالوس

بعید می‌دانم کسی باشد و اولویت خرید زمین در چالوس زمین‌های شهرکی برای او نباشد.

زمین‌های شهرکی به دلیل اینکه از امنیت بالایی برخوردار هستند و هم اینکه تقریباً تمام زمین‌های شهرکی اولاً داخل بافت هستند دوماً دارای سند تک برگ نیز می‌باشند.

درست است که قیمت زمین‌های شهرکی نسبت به زمین‌های خارج از شهر کمی بالاتر است اما محاسن و حسن‌هایی که دارد سبب شده است این اختلاف قیمت ناچیز به چشم نیاید.

الان در طلا جو نیز همین گونه است در طلاجو نیز قیمت زمین شهرک زمین‌های دیگر بالاتر است اما کیفیت و ارزش زمین‌ها نیز برای خریدار بی‌شک بالاتر خواهد بود.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00