زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

قیمت زمین درلشکنار کجور

اگر سرمایه نقدی دارید یا ملکی در شهر های دیگر پیشنهاد ما به شما این است که تبدیل کنید و در منطقه کوهستانی کجور سرمایه گذاری کنید … حتی می توانید با چند نفر از اعضای خانواده و نزدیکان خود با هم بصورت شراکتی  یک قطعه زمین یا ویلایی را خریداری کنید . تاکید میکنم در بعضی از مناطق کجور نه در همه ی روستاها و شهرهاش .

قیمت زمین در منطقه کجور با توجه به موقیعت جغرافیایی زمین ، سنددار بودن یا بدون سند ، قولنامه ای بودن زمین  ، داخل بافت یا خارج از بافت قرار گرفتن ان ، در داخل شهر و روستا قرار گرفتن یا حومه شهر و روستا ، امکاناتی نظیر اب ، برق ، گاز و تلفن داشتن ملک مورد نظر و … با هم متفاوت می باشد و شما عزیزان هر سوال و اطلاعاتی در مورد قیمت ، خرید و فروش زمین و ویلا در منطقه کجور داشتید می توانید با مشاوران املاک ویلا نوشهر تماس بگیرید و مطمنا بهترین و مناسب ترین ملک مورد نظر شما را بهتون پیشنهاد و مشاوره می دهند که هیچوقت از سرمایه گذاری خود پشیمان نشوید . قیمت ها در شهر کجور معمولا از ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان تا ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ می باشد .

 

فروش زمین در کجور !

قطعا همه ی ما می دانیم که شمال کشور عزیزمان خصوصا غرب استان مازندران کی از نقاط بسیار عالی و خوب برای سرمایه گذاری بوده و همچنان نیز هست … چرااا ؟!

خب عزیزان و همراهان همیشگی املاک بزرگ ویلانوشهر میخواهیم  بگوییم که چرا خرید زمین و ویلا در کجور یک سرمایه گذاری پرسود هست .

قیمت زمین در لشکنار کجور

 

چرا خرید زمین در کجور سود بالایی دارد ؟!

اینکه چه سرمایه گذاری انجام دهیم بارها توضیح داده ایم . سابقه نشان داده است که امن ترین ، کم ریسک ترین و بهترین سرمایه گذاری در ایران ملک هست !

شمال کشور عزیزمان بخاطر نزدیکی با :

  • دریا 
  • جنگل 
  • طبیعت زیبا
  • به دلیل نزدیکی به تهران 
  • قدمت سرمایه گذاریش 
  • قیمت های مناسب 
  • و …. 🙂

از گذشته تاکنون مورد توجه هموطن های گرامی و توریست ها بوده است .

 

 اما کجا و چه ملکی خیلی مهمه !!!

خرید زمین در کجور !

در بالا در مورد سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین ، ویلا و ملک در شمال کشور صحبت کردیم حالا میخواهیم در مورد خرید و فروش زمین و ویلا در کجور بیشتر برایتان توضیح دهم که چرا خرید زمین در منطقه کوهستانی کجور بهترین فرصت برای سرمایه گذاری هست : کجور یکی از مناطق زیبا ، بکر و با صفا که حتی با کمترین سرمایه میشه سرمایه گذاری کرد .  در منطقه کوهستانی کجور خیلی راحت می توانید حتی با مبالغ کمتر از یک میلیارد زمین خریداری کنید . حتی شما می توانید با خرید زمین هایی با متراژ بالا در بعضی مناطق کجور که مسلما قیمت مناسب تری هم دارند سود خوبی کنید .

بهترین سرمایه گذاری در ایران چیست ؟

با توجه به سابقه و تجربه ی ما در خصوص ملک با بیش از دو دهه در امر خرید و فروش زمین ، ویلا ، اپارتمان و ملک های تجاری در دو پلتفرم  املاک ویلا نوشهر و املاک پورولی  بهترین سرمایه گذاری با توجه به وضیعت اقتصادی کشور خرید ملک هست .  جالب است که بدانید در ۱۰ سال اخیر ارزش افزوده ایی که روی ملک های منطقه کجور  ( البته بعضی از شهرها و روستاهاش ) امده حتی در ملک های بالا شهر تهران نیامده است !!!

پرش ۵۰۰ برابری هم در منطقه کجور هم داشتیم 🙂 

دلار و طلا و سکه چطور ؟!!

ببینید سرمایه گذاری در زمینه طلا و سکه ممکنه خوب باشد و ممکن هم هست که نباشد و همواره این استرس را باید داشته باشید که بالا رفته یا پایین امده !

اما ملک هیچوقت پایین نمی اید و همیشه رو به جلو حالا شاید در بعضی از مناطق کشور با سرعت کم یا خیلی زیاد حرکت نکند ولی در شمال کشور طبق تجربه و سابقه ی ما در زمینه املاک خرید زمین در کجور و ویلا در نوشهر و کجور رو به بالا و با سرعت زیاد بوده است و پیشنهاد میکنیم که درنگ نکنید در خرید و سرمایه گذاری در منطقه  لشکنار کجور .

قیمت زمین در لشکنار کجور

 

 

زمین و باغ در لشکنار نوشهر!

همه ی ما می دانیم که این روزها سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین و باغ در نوشهر یکی از مطمن ترین راهها برای حفظ و افزایش سرمایه هست . لشکنار کجور یکی از مناطق خاص و دیدنی و طبیعت بکری که دارد توجه بسیاری از توریست ها را بخود جلب کرده است و به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد .

بی شک شما عزیزان برای سرمایه گذاری به یک تیم حرفه ای و قوی در زمینه خرید و فروش زمین کشاورزی ، زمین مسکونی  ، زمین شهرکی در کجور ، زمین تجاری و ویلا در کجور نیاز دارید تا بتواند بستری امن و سریع را برای خریدار و فروشنده فراهم کنند تا با همدیگر اتباط برقرار کنند .گروه مشاورین املاک ویلانوشهر و املاک پورولی این امکان را ایجاد کرده است تا یک سرمایه گذاری مطمن داشته باشید .    🙂



املاک بزرگ ویلانوشهر  ـــــــــــــــــــــــــــ   ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶



 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 005