زمان انتشار : 6 ماه پیش
  • اشتراک بگذارید :

اگر بتوان یک ویلا را به صورت اقساطی خریداری نمود در این بازار پر رکود شما صاحب یک فرصت طلایی شدید. الان معمولاً ویلا به صورت نقد و اقساط در نوشهر و یا حتی در شمال نیز به ندرت یافت می شود اما ما یک ویلا برای فروش آوردیم که شما می‌توانید به چکی تا ده ماه اقساط ماهانه آن را خریداری نمایید.

خرید اقساطی ویلا در نوشهر

فروش اقساطی ویلا در نوشهر

برای اینکه بتوان یک ویلای اقساطی خریداری نمود باید بیشتر به ویلاهای نوساز روی آورد.

شاید بپرسی چرا ویلاهای نوساز برای خرید اقساطی مناسب هستند باید بگوییم وقتی بازار شاهد رکود می‌شود این پیمانکاران هستند که با مشکل فروش مواجه می‌شوند و برای اینکه بتوانند نقدینگی برای خود ایجاد کنند مجبور هستند ملک‌های خود را زیر قیمت بفروشند.

گاهی فروش ویلا زیر قیمت کارشناسی نیز نمی‌تواند بازار پر از رکود شما را به شکلی پیش ببرد که بتوانید ویلای خود را بفروشید پس چاره‌ای ندارید که اگه بخواهید سریع‌تر ویلای خود را بفروشید آن را به صورت اقساط چند ماهه برای فروش قرار دهید.

الان همین ویلایی که در ادامه مشخصات آن را نیز عرض خواهیم کرد مالک آن با دریافت مبلغ جزئی و مابقی به صورت اقساط تقریباً ۱۰ ماهه این ملک را برای فروش گذاشته است.

مشخصات ملک شرایطی در نوشهر

خب این ملکی در جهت فروش اقساطی در سایت قرار گرفته است دارای حدود ۴۵۰ متر زمین می‌باشد و دارای ۲۱۷ متر بنای تازه ساخت است که به صورت شرایطی به فروش می‌رسد.

این ویلای سه خواب که دارای حیاط سازی خوبی نیز می‌باشد دارای تمامی مدارک مورد نیاز و مهم از جمله سند شش دانگ جواز ساخت و پایان کار می‌باشد.

مالک به دلایل مشخص و به صورت بسیار فوری حاضر به فروش ملک خود می‌باشد و حتی زیر قیمت کارشناسی نیز ملک را به صورت اقساطی یا شرایطی جهت فروش قرار داده است.

شرایط این ملک به این شکل می‌باشد که برای قیمت ۹ میلیاردی که برای ملک در نظر گرفته است به همین الان نیز ۳ میلیارد زیر قیمت کارشناسی است شما می‌توانید تنها با پرداخت ۳ میلیارد تومان و مابقی در اقساط ۱۰ ماهه مالک این ویلای زیبا باشید.

خرید شرایطی ویلا در نوشهر

اینکه مال چه شرایطی بگذارد برای خرید بسیار مهم می‌باشد اما بازارهای پر رکود معمولاً شاهد فروش شرایطی ویلا است.

الان این ویلا واقعا شرایط خوبی برای فروش دارد من کمترین ویلایی را دیدم با این هزینه ساخت و این قیمت زمین مالک حاضر باشد تنها با پرداخت مبلغ بسیار ناچیز و مابقی در اقساط تقریباً یک ساله ملک خود را برای فروش گذاشته باشد.

عزیزانی که دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند این ملک را با جدیت بیشتری بررسی نماید حتی اگه برای زندگی نزدیک به سلیقه شما نیست اما برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب می‌باشد.

با توجه به هزینه بالای ساخت ویلا معمولاً امروز خریداران سعی می‌کنند برای خرید ویلا بیشتر از خرید زمین اقدام نمایند.

در هر صورت اگر توان خرید ویلا در چنین قیمت‌هایی را ندارید می‌توانید با خرید ویلا در کجور چرا که قیمت آنها نیز پایین‌تر است صاحب یک ویلا در شمال کشور باشید.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00