زمان انتشار : 6 ماه پیش
  • اشتراک بگذارید :

منطقه دشت نظیر کجور که در بالا دست گندیسکلا و بالاتر از حیرت کجور قرار دارد یکی از روستاهای زیبای بخش کجور می‌باشد که الان قیمت زمین داخل بافت در دشت نظیر کجور حداقل متری ۴ میلیون تومان معامله می‌شود و یک سری زمین‌های سنددار نیز در دشت نظیر وجود دارد.

خرید زمین در دشت نظیر

منطقه دشت نظیر کجور در مابین مرزن آباد و چالوس واقع شده است و در بخش کجور قرار دارد فاصله این روستا تا خود مرزن آباد کمتر از ۳۰ دقیقه می‌باشد یک منطقه ییلاقی و به اصطلاح کوهستانی می‌باشد.

در ارتفاع بالا واقع شده است شما از دشت نظیر کجور می‌توانید راحت روستاهای کلاردشت را نیز مشاهده کنید.

تصویری که در زیر قرار می‌دهیم یک نمونه از ویو جنگلی و بسیار زیبای دشت نظیر کجور می‌باشد.

قیمت زمین دشت نظیر کجور

خب در دشت نظیر نیز قیمت زمین‌ها بستگی به این دارد که زمین داخل بافت باشد و اگر داخل بافت یا همان طرح هادی هست چه نوع کاربری دارد.

زمین‌های الحاق به بافت و زمین‌های بیرون بافت نیز قیمت پایین‌تری نسبت به زمین‌های داخل بافت دارند.

الان زمین داخل بافت به طور میانگین چیزی بین حداقل ۴ تا ۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

زمین الحاق به بافت نیز در دشت نظیر چیزی در حدود بین ۳ تا ۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

و زمین‌های بیرون بافت نیز بسته به اینکه چقدر با بافت فاصله دارد بین یک میلیون تا ۳ میلیون تومان در دشت نظیر معامله می‌شود.

قیمت زمین داخل بافت در دشت نظیر کجور

زمین‌های داخل بافت اصلاً ربطی به بومی نشین بودن زمین و غیربومی نشین بودن آن ندارد زمین داخل بافت به زمینی گفته می‌شود که طرح هادی در آن اجرا شده است و شما می‌توانید در آن ساخت و ساز نمایید.

هر متر زمین داخل بافت در دشت نظیر با کاربری مسکونی یعنی اینکه شما امروز اگر زمین را معامله کردید و خریداری نمودید بلافاصله می‌توانید در آن ساخت و ساز نمایید چیزی در حدود متری ۵ تا ۶ و گاهاً تا ۷ میلیون تومان نیز معامله می‌شود.

زمین‌های با کاربری زراعی و باغی که داخل بافت نیز باشند و طرح هادی نیز اجرا شده باشد بسته به اینکه متراژی را که در آن قصد ساخت ویلا یا بنا را دارید برای آن باید تغییر کاربری بگیرید و سپس به دنبال کسب جواز ساخت باشید.

معمولا افرادی که دنبال خرید زمین در کجور هستند مناطقی چون ویسر کجور کندلوس کجور لشکنار کجور و دشت نظیر کجور را بیشتر می‌پسندند طالب خرید زمین و سرمایه‌گذاری در این مناطق هستند.

قیمت زمین سنددار در دشت نظیر

زمین‌های سنددار در مناطق کجور به ندرت یافت می‌شود زمین‌های دشت نظیر و اصولاً کل زمین‌های کجور به دلیل اینکه مالک اکثر آنها بومی هست و دست اول نیز به شمار می‌رود دارای بنچاق هستند.

و زمین‌هایی که دارای بنچاق هستند یعنی زمین‌های پدری هستند یعنی توسط این افراد یا پدران آنها آباد شده و به کشاورزی مشغول بودند و در گذر زمان به ساخت بنا و ویلا تغییر شکل داده است.

این زمین‌ها از سند نیز اعتبار آنها بالاتر می‌باشد چرا که خیلی راحت می‌توانید از دهیاری یا شورای همان روستا استعلام زمین را به دست بیاورید و لشکنار نیز از همان دست روستاهای با اصالت می‌باشد.

الان زمین با سند تک برگ با توجه به اینکه به زمین‌های خالی سند تک برگ تعلق نمی‌گیرد و دارای کاربری مسکونی در داخل دشت نظیر چیزی در حدود متری ۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

این قیمت‌هایی که عرض کردیم جدا از قیمت‌هایی است که ما در اختیار داریم چرا که افرادی هستند به اصطلاح پول لازم که زیر قیمت کارشناسی حاضر به فروش زمین خود هستند.

الان افرادی که دنبال خرید زمین در لشکنار هستند به خاطر فاصله زمانی که این روستا با چالوس و مرزن آباد دوست دارند دوست دارند یک روستایی با همین مشخصات ولی نزدیک‌تر را خریداری نمایند از این جهت است که ما دشت نظیر را به این عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00