زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

روستای طویر و ناتر ، باندر ، فشکور ، دلیر ، هریجان ، میچکار   بدلیل نزدیکی به پایتخت کشور و شهرستان چالوس و نوشهر  و طبیعت بکرش و اب و هوای بی نظیرش  جزٖء  روستاهای  زیبای مرزن آباد به شمار می آیند و برای سرمایه گذاری در زمینه ی خرید و فروش زمین داخل بافت ،  زمین شهرکی  و زمین های هکتاری عالی می باشند .

دوستان عزیز میخواهیم در این پست شما را با یکی از روستاهای بی نظیر و سرسبز  مرزن آباد ؛ طویر 🙂  در شمال کشور آشنا کنیم و اگر قصد خرید زمین در مرزن آباد  را دارید حتما از این روستای کوهستانی دیدن فرمایید که ما مطمئن هستیم مسلما خوشتان می آید و اقدام به خرید زمین  در روستای زیبای طویر مرزن آباد خواهید کردید .

قیمت زمین طویر مرزن آباد

خرید زمین در طویر مرزن آباد

شاید بعضی از شما دوستان بزرگوار از روستای کوهستانی و بکر طویر دیدن کرده باشید و پی به زیبایی های روستای طویر مرزن آباد برده اید . روستای طویر از گذشته مورد توجه توریست ها و غیر بومی نشین ها بود و همچنان مورد توجه سرمایه داران  هست . تویر مرزن آباد به دلیل موقعیت مکانی و جاذبه های گردشگری فراوان منطقه ای بسیار مناسب برای سرمایه گذاری و زندگی می باشد . از همین رو بسیاری از سرمایه داران و هنرپیشه ها و ورزشکاران روستای طویر را برای زندگی و سرمایه گذاری انتخاب کرده اند . 

اگر قصد خرید زمین در روستای طویر مرزن آباد را دارید قیمت های زمین بخاطر موقعیت منطقه ای و سنددار بودن و داخل بافت و خارج بافت بودنش با هم متفاوت هست و بخاطر شرایط اقتصادی کشور قیمت ثابت و مشخصی ندارد و شما برای اطلاع از قیمت دقیق و واقعی زمین و ملک حتما با ما تماس بگیرید .

خرید زمین داخل بافت در طویر مرزن آباد

روستای طویر مرزن آباد بخاطر شیبی که دارد شما برای ساخت ویلا و ملک هیچ مشکلی از لحاظ نداشتن ویو و یا قرار گرفتن ویلایی کنار ملک شما که دید شما را بگیرد ندارید و هر کجا از منطقه طویر زمین خریداری کنید مطمئن باشید ویوی ابدی دارید و می توانید کل شهر مرزن آباد و روستاهای حومه آن را رویت کنید . از این رو شما می توانید با خیالی آسوده در هر منطقه ای طبق سلیقه و بودجه ی خود زمین خریداری کنید و ویلای خود را در آن ساخته یا اگر قصد ساخت و ساز ندارید و صرفا می خواهید سرمابه گذاری کنید برای آینده پس خیالتان بابت مکان خرید زمین راحت باشد .

 

خرید زمین داخل بافت در طویر مرزن آباد یعنی اینکه شما بتوانید در آن ساخت و ساز انجام دهید و از امتیازات یک ملک مانند گرفتن جواز ، اب ، برق و گاز آن برخوردار شوید و این اصلا ربطی به بومی بودن یا غیربومی نشین بودن شما ربطی ندارد و همه ی خریداران و سرمایه گذاران برای ساخت  و ساز ملک حتما باید در زمین های داخل بافت اقدام کنند . ما در پست خرید زمین در نوشهر کامل در مورد خرید زمین داخل بافت توضیح داده ایم اگر تمایل دارید اطلاعات کاملتری در مورد خرید زمین داخل بافت داشته باشید این پست را مطالعه کنید .

 زمین در طویر مرزن آباد  🙂

این روستا در استان مازندران در شهرستان چالوس و در شهر مرزن آباد قرار گرفته است . روستای سرسبز طویر به چند قسمت تقسیم شده است از جمله چال زمین ـ سنار ـ سرچشمه ـ ده شهر که فاصله ی آن از شهر مرزن آباد حدودا ۲ کیلومتر می باشد . روستای تویر بیشتر پوشیده شده است از جنگل که کلا حاشیه روستا احاطه شده از جنگل و سرسبز است و چشمه های اب زیادی دارد بطوری که اب شرب و آبیاری زراعی و باغ  و … محل از همین چشمه ها تامین می شود . زمین های داخل بافت و خارج از بافت زیادی در این روستای سرسبز و کوهستانی قرار دارد که برای فروش و ساخت و ساز و سرمایه گذرای عالی می باشند .

خرید زمین با متراژ بالا ارزان در مرزن آباد طویر

اگز قصد خرید زمین با متراژ بالا و هکتاری ارزان در شمال را دارید حتما این مطلب تا انتها با دقت مطالعه کنید که سرمایه گذاری عالی و پرسودی در زمینه خرید زمین هکتاری داشته باشید .

در کنار خرید  و فروش ویلا در شمال ، خرید و فروش زمین هم یک معامله ی پرسود و پرطرفدار است . این نوع معامله ها باعث رشد و افزایش چشمگیری در زمینه خرید و فروش زمین و باغ در شمال  شده است .

برخی از مشتریان خرید زمین هکتاری در شمال کشاورزان و باغداران هستند که برای توسعه فعالیت کشاورزی خود به سمت خرید زمین و باغ با متراژ بالا می روند . عده ای دیگر هم هدفشان از خرید زمین هکتاری  مسکونی بوده و قصد ساخت و ساز  ویلا ، ویلاهای شهرکی ،  مجتمع های آپارتمانی و مسکونی دارند . ما در پست خرید زمین هکتاری در شمال بطور مفصل صحبت کرده ایم و در مورد بررسی کرده ایم .

 

خرید زمین طویر مرزن آباد

قیمت زمین در طویر مرزن آباد

خرید زمین سنددار در تویر

در روستای طویر مرزن آباد زمین های هکتاری با قیمت مناسب و ارزان وجود دارد که برخی داخل بافت و برخی هم خارج بافت می باشند . که برای سرمایه داران و سرمایه گذاران بزرگ گزینه خوبی برای شهرک سازی می باشد که معمولا سود بالایی را بهمراه دارد اگر با علم و اگاهی اقدام به خرید زمین هکتاری و از یک املاک معتبر و باسابقه خریداری کنید که همه ی جوانب را برای شما روشن کند و به منطقه ی مرزن آباد و روستاهای اطراف شناخت کامل داشته باشد . اگر دنبال خرید زمین هکتاری و  متراژ بالا  در طویر مرزن آباد یا روستاهای حومه چه داخل بافت و چه خارج از بافت و زمین سنددار  هستید گروه حرفه ای و با سابقه املاک ویلانوشهر و املاک پورولی  فایل های زیادی دارد  با هر قیمت طبق بودجه و سلیقه ی شما که به شما خریداران و سرمایه داران گرامی معرفی کند  🙂

نکته مهمی که باید حتماً به شما توضیح دهم این است که الان زمین سنددار اون هم سند تک برگ و البته شش دانگ در تویر برای فروش وجود دارد و استقبال نیز اتفاقاً برای این زمین‌ها بالا می‌باشد.

الان که اواسط آبان سال ۱۴۰۲ می‌باشد میانگین قیمت زمین سنددار داخل بافت در توبیر حداقل متری ۸ تا ۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 009