زمان انتشار : 6 ماه پیش
  • اشتراک بگذارید :

یکی از جامع‌ترین مطلب در مورد قیمت ویلا لوکس در شمال صحبت خواهیم کرد یک ویلای بسیار لوکس و لاکچری را در نوشهر به شما معرفی خواهیم کرد و در ادامه نیز به موارد بسیاری از ویژگی‌های ویلاهای لوکس را بر خواهیم شمرد.

به صورت فهرست وار موارد زیر در مورد ویلاهای لوکس شما را توضیح خواهیم داد:

  1. خرید ویلا لوکس در شمال
  2. ویژگی‌های ویلاهای لوکس
  3. مشخصات ویلا لوکس نوشهر
  4. ویلای لوکس چه ویژگی‌هایی دارد
  5. تهاتر ویلا لوکس با زمین
  6. معاوضه ویلای لوکس در شمال
  7. خرید ویلا لوکس با ارز دیجیتال
  8. فروش اقساطی یا شرایطی ویلا لوکس و لاکچری شمال کشور

خرید ویلا لوکس در شمال

چنانچه قصد خرید یک ویلای لوکس و لاکچری را در شمال کشور دارید اول باید انتخاب کنید در کدام استان شمالی قصد سرمایه‌گذاری دارید.

اگر قصد خرید ویلا لوکس در مازندران را دارید خوب باید به شما آفرین گفت چرا که مازندران به ویژه غرب استان مازندران از پتانسیل اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است همین استقبال سرمایه‌گذاران از این منطقه ‌های بنده را اثبات می‌کند.

که می‌توان دلیل اعظم این برند شدن غرب استان مازندران را آزادراه تهران شمال دانست و همچنین مورد بعدی را می‌توان فاصله کم دریا و جنگل در غرب استان مازندران به ویژه در نوشهر و چالوس دانست.

الان تصور کنید شما دنبال خرید ویلا لوکس در نوشهر هستید که ما در همین سایت در مورد آن توضیح نیز دادیم که در کدام منطقه ویلای لوکس و لاکچری بخرید روش معامله شما به چه شکل باشد و بسیاری از موارد دیگر که ما سعی کردیم در مورد آن توضیح دهیم.

قیمت ویلا لوکس در شمال

ویژگی‌های ویلاهای لوکس

بزارید به صورت کلی در مورد ویلاهای لوکس به شما تو عزیزان توضیح دهم ویلاهایی که به عنوان ویلاهای لوکس و لاکچری برشمرده خواهند شد.

خوب این نکته را عرض کنم که اگر  مواردی که عنوان خواهم کرد یک سری از ویژگی‌های آن را ویلاهای شما دارند می‌توان گفت شما الان مالک یک ویلای لوکس و لاکچری در شمال هستید.

  • نوساز بودن ویلا
  • استخردار بودن ویلا
  • متراژ بالای بنا
  • لوکیشن خوب ویلا
  • شهرکی بودن ویلا
  • داشتن مدارک کامل برای ویلا
  • غیر بومی نشین بودن منطقه ویلا
  • نمای داخلی و بیرونی زیبا

اگر قصد خرید ویلا لوکس در شمال را دارید سعی کنید حداقل چند مورد از موارد ذکر شده را در ویلای خود مشاهده کنید.

الان ویلاهای زیبای ساخته شدند اما همگی لوکس و لاکچری نیستند چرا که لوکس بودن تنها به ظاهر ویلا نیست به امکانات و آپشن‌هایی که دارد نیز بستگی دارد.

مشخصات ویلا لوکس نوشهر

خوب این ویلای لوکس و لاکچری که به شما معرفی می‌کنیم در نوشهر واقع شده است که موقعیت و پتانسیل نوشهر را ما سعی کردیم در همین سایت تحت عنوان خرید ویلا لوکس نوشهر به شما عزیزان توضیح دهیم.

۱۵۰۰ متر زمین
۱۲۵۰ متر بنا
۹ خواب
مبله کامل
سند مدارک کامل
استخر داخل حیاط
استخر، سونا و جکوزی در روف گاردن
شاهنشین مجزا
سوییت مجزا
آسانسور
آبنما، آلاچیق، شومینه، حیاط سازی
انشعابات کامل
قمیت ۵۵ میلیارد

ما در بالا در مورد ویژگی ویلاهای لوکس توضیح دادیم شما الان مشخصات همین ویلا را با توضیحات ما کنار هم بگذارید می‌بینید بیشتر اون مشخصات و ویژگی‌ها را دارد.

این ویلا در منطقه چلک نوشهر وجود دارد خب ما در مورد خرید ویلا لوکس چلک نوشهر نیز توضیح دادیم و پتانسیل چلک را کاملاً تشریح کردیم

فروشی اقساطی ویلا لوکس شمال

خوب همه ما می‌دانیم چون قیمت ویلاهای لوکس در شمال بالا می‌باشد معمولاً خرید نقدی برای این گونه ملک‌ها به ندرت صورت می‌گیرد و معمولاً خریداران معامله را به صورت اقساطی و یا شرایط دیگر پیش می‌برند.

ویلای لوکس و لاکچری در شمال که تعدادشان کم هم نیست برای معامله نیازمند تهاتر، شرایط اقساطی، فروش به صورت ارز دیجیتال و بسیاری از موارد مشابه دیگر می‌باشد.

اما انصافاً فروش اقساطی خیال فروشنده را از معامله راحت می‌کند چرا که با توجه به قوانین سخت گیرانه‌ که در مورد چک‌ها وجود دارد این نوع معاملات تقریباً با امنیت بالا صورت می‌گیرد.

فروش شرایط یا فروش اقساطی ویلاهای لوکس در شمال معمولاً به علت قیمت بالا در تعداد ماه‌های بالا صورت می‌گیرد.

فروش ویلا لوکس در شمال با ارز دیجیتال

الان شما اگر بخواهید با ارز دیجیتالی که دارید حالا شت کوین باشد یا تتر باشد یا حتی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باشد این کار توسط املاک ویلا نوشهر به راحتی و در عرض چند روز جمع می‌شود.

شما هر کجای شمال کشور بخواهید ملکی را با ارز دیجیتال معامله کنید در انتها به ما خواهید رسید.

نوع و روش معامله را بعداً حضوراً برای شما توضیح می‌دهیم شاید نگران این باشید چون معامله با ارز دیجیتال توسط قانون کشور ما حمایتی وجود ندارد پس اعتمادی نیز وجود ندارد.

اما اصلاً اینگونه نیست ما با روشی که این معاملات را پیش می‌بریم بدون هیچ دردسری ظرف چند ساعت و یا گاهاً چند روز معامله جمع خواهد شد و خریدار و فروشنده هر دو به مقصود خود می‌رسند.

اگر قصد داشتید با ارز دیجیتال صاحب ویلا در شمال کشور به ویژه نوشهر یا چالوس شوید حتماً با املاک ویلا نوشهر در تماس باشید.

بنده یک مقاله‌ای در مورد معامله ارز دیجیتال و خرید ملک در شمال با ارز دیجیتال در سایت املاک پورولی مشاهده کردم و برای من جالب توجه بود توصیه می‌کنم حتماً این مطلب را مطالعه کنید.

گرانترین ویلاهای لوکس شمال

شاید بپرسید گران‌ترین ویلاهای لوکس شمال چگونه هستند و چه قیمتی دارند و بیشتر در کدام شهرها وجود دارند.

ببینید دوستان ویلاهای لوکس در همه شهرهای شمال کشور هستند اما خب اگر منظور شما گران‌ترین ویلاهای لوکس شمال است یا لوکس‌ترین ویلاهای شمال است این بحثش جداست.

الان ما یک ویلای جنگلی پای کوه با ۱۰ هزار متر زمین و سه بنای متفاوت را داریم که بناهای ۲۰۰۰ متری و ۷۰۰ متری و بسیاری از ویژگی‌های دیگر که قیمت نزدیک به هزار میلیارد تومان دارد.

البته ویلاهای ساحلی نیز هستند چون ارزش زمین آنها بالا می‌باشد در متراژ‌های کم نیز قیمت بسیار بالایی دارند و خود شما بهتر می‌دانید قیمت زمین ساحلی حداقل ۲ برابر زمین‌های جنگلی است.

در هر صورت اگر دنبال گران‌ترین ملک‌های شمال هستی به نظر من از محدوده محمودآباد تا رامسر با توجه به پتانسیلی که این مناطق دارد باید به دنبال گران‌ترین ویلاها و لوکس‌ترین ویلاهای شمال کشور باشید.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00