زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

باندر نزدیک‌ترین روستا به شهر مرزن آباد بوده که ویوی کلاردشت نیز دارد کل شهر مرزن آباد زیر دستان شما خواهد بود باندر علیا و باندر سفلی از جاذبه توریستی بالای برخوردار است و شهرک‌های زیادی در باندر ساخته شده‌اند و ویلاهای لوکسی در باندر وجود دارد.

خرید زمین در باندر مرزن آباد

ما در این پست قصد داریم در مورد  قیمت خرید زمین در باندر مرزن آباد با شما دوستان صحبت کنیم و شما را با این روستای سرسبز و دنج بیشتر اشنا کنیم . اگر به دنبال سرمایه گذاری و خرید زمین در مرزن آباد شمال کشور عزیزمان هستید و می خواهید در شهر مرزن آباد و روستاهای حومه اقدام به خرید زمین با قیمت مناسب و ارزان کنید پیشنهاد ما به شما روستای باندر مرزن آباد است .

به جراٖت میتوان گفت که روستای باندر یکی از روستاهای برند و عالی برای زندگی و سرمایه گذاری مرزن آباد است  و صد در صد سرمایه گذاری در این روستا برایتان بسیار پرسود خواهد بود . قیمت زمین در باندر با توجه به موقیعت زمین و سنددار بودن و در داخل بافت  یا خارج از بافت قرار داشتن ان با هم متفاوت می باشد . و این را هم خدمتان عرض کنم که زمین های باندر معمولا از سه میلیون تومان شروع می شود و شما حتی  می توانید با سرمایه نه خیلی زیاد در شمال دارای زمین و ملک شوید 🙂

قیمت زمین در باندر مرزن آباد

خرید زمین خارج از بافت مرزن آباد باندر

در مرزن آباد و روستاهای اطراف زمین های خارج از بافت زیادی وجود دارد و به طور کلی دو دسته از افراد با دو هدف متفاوت اقدام به خرید زمین های خارج از بافت  در شمال می کنند :

  • دسته اول : افراد بومی و کمی افراد غیر بومی که که هدفشان از خرید زمین خارج از بافت کسب درامد از طریق کشاورزی و کشت محصولات می باشد . مثلا به این نیت  زمین خارج از بافت در مرزن آباد و روستاهای اطراف می خرند که در ان کارهای کشاورزی و باغی انجام دهند یعنی در فصل  بهار و تابستان برنج و کشت سبزیجات به درامد برسند یا در زمین خود درختکاری کنند .
  • دسته دوم : این دسته افرادی هستند که قصد دارند سرمایه گذاری های بزرگی را انجام دهند و معمولا با مشورت املاک های بزرگ و باتجربه در منطقه به خرید زمین های متراژ بالا در  شمال با کاربری کشاورزی می زنند و زمین هایی که این افراد می خرند معمولا الحاق به بافت ( چسبیده به بافت ) هستند و پیش بینی می شود در طرح  بروز رسانی طرح هادی بعدی ، زمین خریداری شما وارد طرح مسکونی قرار بگیرد و با اینگونه سرمایه گذاری به سود بالایی دست پیدا می کنند .

قیمت زمین های خارج از بافت در روستای باندر مرزن آباد در حال حاضر معمولا  بین سه میلیون تومان معامله می شود . البته این قیمت زمین های خارج از بافت می باشد و زمین های که چسبیده به بافت یا به اصطلاح الحاق به بافت می باشد قیمتی بالاتر نسبت به زمین های خارج از بافت دارد و  قیمتش تقریبا نزدیک به زمین های داخل بافت است . اگر شما عزیزان میخواهید اطلاعات و اگاهی کامل نسبت به خرید زمین در مرزن آباد و روستای باندر و حومه داشته باشید ما کامل در  پست خرید زمین در مرزن آباد برای شما عزیزان توضیح داده ایم .

زمین های داخل بافت در باندر مرزن آباد

روستای باندر مرزن آباد یکی از روستاهای در حال رشد و توسعه می باشد که سرمایه گذاری و خرید زمین و ملک را به شدت به شما پیشنهاد میکنیم . قیمت خرید زمین های داخل بافت در حال حاضر در  باندر مرزن آباد تقریبا از هفت میلیون تومان معامله می شود که باز خدمتتون عرض میکنم که با توجه به موقیعت زمین متفاوت و شناور  می باشد .


گروه حرفه ای و باتجربه املاک ویلانوشهر و املاک پورولی همراه شماست تا بهترین سرمایه گذاری را در زمینه خرید زمین و ویلا در شمال نوشهر ، مرزن آباد و کجور داشته باشید  🙂


 

اگر شما زیبایی های مرزن آباد را بخواهید با جایی مقایسه کنید من زانوس کجور را پیشنهاد میدم الان گردشگری زانوس که معروف هم هست نمونه بارز این زیبایی است.

خرید زمین سنددار در باندر

ارزشمندترین زمین‌های هر منطقه زمین‌های سنددار هستند به ویژه اگر سند تک برگ و شش دانگ باشد این امر چون زمین‌های خالی شامل دریافت سند نمی‌شوند و باید حتماً در آن اعیانی وجود داشته باشد پس خرید زمین سنددار یک امتیاز محسوب می‌شود.

معمولاً باندر چون نزدیک شهر مرزن آباد بوده و در ارتفاع بالا قرار داشته و کل مرزن‌آباد و روستاهای همجوار آن در ویوی آن قرار دارد و گاهاً تا اوایل جاده کلاردشت نیز از طریق باندر در دسترس است.

یه نکته را در مورد زمین‌های سنددار عرض کنم که شما خیلی راحت می‌توانید از طریق اداره ثبت شهرستان چالوس از زمین خود در خود مرزن آباد و زمین‌های اطراف مرزن آباد و روستاهای مرزن آباد استعلام سند بگیرید تا خیالتان از اعتبار سند راحت شود.

در مورد سند نیز حتماً سعی کنید انواع سندها را بشناسید و به بررسی سندها بپردازید چرا که ما سندهای مختلفی داریم اما خب معتبرترین سندها نیز سند تک برگ شش دانگ می‌باشد.

خرید زمین ارزان در باندر

ارزانترین زمین در بندر زمین‌های خارج بافت است که هر چقدر فاصله زمین با بافت و یا طرح هادی بیشتر باشد قیمت زمین پایین‌تر می‌باشد و زمین‌های الحاق به باغ یا چسبیده به بافت قیمت بالاتر نسبت به زمین‌های خارج بافت دارند.

مورد زمین‌های داخل بافت که قیمت ارزانی داشته باشد باید توجه داشت که زمین‌های داخل بافت با کاربری غیر مسکونی قیمت پایینتری دارند یعنی ارزان‌تر هستند نسبت به زمین‌های با کاربری مسکونی ولی زمین‌های داخل باف نیز بسته به لوکیشنی که دارند می‌تواند قیمت آنها متفاوت باشد.

بهتر از یک مقاله که در سایت املاک پورولی در خصوص زمین‌های خارج بافت و البته زمین‌های چسبیده بافت صحبت شده مطالعه کنید.

الان که اواسط سال ۱۴۰۲ می‌باشد به صورت میانگین برای زمین‌های خارج باغ قیمت متری یک و نیم میلیون تومان مد نظر است و برای زمین‌های داخل بافت نیز به طور میانگین قیمت ۴ تا ۵ میلیون تومان برای هر متر مربع فعلاً در باندر معامله می‌شود.

زمین باندر علیا یا باندر سفلی

یک نکته بسیار مهمی که لازم دونستم در مورد آن توضیح مختصری دهم این است که باندر سفلی با باندر اولیا از نظر قیمتی چندان اختلاف قیمت ندارند نه اینکه نداشته باشند اما اختلاف قیمت محسوسی ندارند چرا که فاصله دو روستا کم است و امکاناتی که وجود دارد برای هر دو یک روستا یکسان می‌باشد.

درست است که باندر علیا و بندر سفلی از همدیگر فاصله کمی دارند اما خب دو روستای مجزا هستند که شورای و دهیاری مجزایی دارند و از نظر امکاناتی نیز شبیه هم هستند اما خب باندر علیا در ارتفاع بالاتری قرار دارد و استقبال از آن نیز بیشتر است.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 0013