زمان انتشار : 2 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

ویلا لاکچری در شمال

یک ویلای لوکس و لاکچری امروزه ویلایی است که هوشمند باشد دارای استخر باشد در داخل شهرک منطقه برند باشد معمولاً خرید ویلا لوکس ولاکچری توسط سلبریتی ها بیشتر صورت می گیرد توسط بازیگران و بازیکنان فوتبال صورت می‌گیرد ویلاهای لاکچری در شهرهای برند شمال کشور به ویژه در مازندران دیده میشود.

در سال های گذشته ویلاهای یک میلیاردی را ویلاهای لوکس میگفتند اما امروزه دیگر حتی ویلایی زیر دو میلیارد برای خرید وجود ندارد حتی یک ویلای کلنگی و قدیمی ساخت با کمترین متراژ زمین و کمترین متراژ بنا نیز برای خرید و فروش وجود خارجی ندارد شما اگر کل منطقه نوشهر را هم بگردید نمیتوانیم ویلای ارزان زیر ۲ میلیارد را برای خرید انتخاب کنید امروزه ویلا های لوکس و لاکچری قیمت بالای ۱۵ یا ۲۰ میلیارد را دارند.

اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری در شمال کشور هستید ما نمی توانیم گزینه های زیادی را مقابل روی شما قرار دهیم معمولاً برای خرید ویلا لاکچری هر مشتری سلایق و انتخاب خاص خود را دارد خب بیایید خود را جای یک مشتری قرار دهیم ببینیم از نگاه ما و یا از نگاه مشتری ویلای لوکس و لاکچری چگونه ویلایی می باشد؟

بررسی نحوه خرید ویلاهای لاکچری در شمال

انتخاب استان مشکل اول در مورد منطقه می‌باشد و قرار است ویلای لاکچری را خریداری کنیم یکسری از دوستان استان گیلان را برای خرید ویلای خود در شمال کشور انتخاب می کنند اما اون عزیزانی که هم میخواهند نگاه سرمایه گذاری با ویلا داشته باشند و هم می خواهند در یک جای برند و توریستی زندگی کنند معمولاً استان مازندران گزینه اول آنها می باشد.

فرض کنیم ما استان مازندران را به عنوان خرید ویلای لاکچری خود در نظر گرفتیم و این نظر به غرب استان مازندران و شرق استان مازندران اختلاف قیمت زمین و ویلا بسیار بالا می باشد ارزش ملک در غرب استان مازندران یعنی از نور تا رامسر به مراتب بیشتر از شرق استان مازندران می باشد.

اگر در نتیجه گیری خود غرب استان مازندران را انتخاب کردید بین شهرهای نوشهر تا تنکابن و رامسر حتماً سردرگم هستید هر کدام از این مناطق ویژگی‌های خاص خود را دارد و این بستگی به سلیقه‌ی شما دارد کدام منطقه را پسند کنید و حتماً به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید ویلای لاکچری هستید و مطمئناً قیمت ویلاهای لاکچری بالای حداقل ۲۰ میلیارد تومان می باشد چند روزی را زمان بگذارید این شهرها را از نزدیک ببینید و با همدیگر مقایسه کنید تا بتوانید با انتخاب آگاهانه یک شهر را برای خرید ویلا انتخاب کنید.

ارزش گذاری ویلا لاکچری در شمال

در این میان فاصله دریا و جنگل در نوشهر نسبت به همه شهرهای شمالی کشور کمتر میباشد من به‌شخصه نوشهر را برای خرید ویلای لاکچری انتخاب می کنم مرحله بعد منطقه ای در داخل نوشهر می باشد که برای سرمایه گذاری و زندگی مناسب باشد.

خب تا اینجا به این نتیجه رسیدیم بعد از خرید ویلا لاکچری در نوشهر کدام منطقه را انتخاب کنید و مناطق متعدد و مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد مناطق معروفی چون چلندر نوشهر ،چلک نوشهر ،بندپی نوشهر و بسیاری از مناطق دیگر که می تواند گزینه های مناسبی باشد.

بعد از اینکه منطقه موردنظر را انتخاب کردید من به شخص چلک نوشهر را برای خرید ویلا می پسندم چون یک منطقه برند می باشد که بسیاری از سلبریتی ها در این منطقه ویلا یا زمین خریداری کردند یک منطقه با لوکیشن بسیار عالی به ویژه زمینهای پای کوه آن که هم ویو دریا دارد و هم ویوی جنگل را برخوردار می باشد.

پس ما تا به حال به این نتیجه رسیدیم که اگر من به شخصه بخواهم یک ویلای لاکچری را در شمال کشور خریداری کنم اول منطقه یعنی استان مازندران بعد از شهر نوشهر و سپس چلک نوشهر انتخاب می‌کنم.

موضوع بعدی شهرکی بودن ویلا و غیر شهرکی بودن ویلا میباشد ببینید همیشه ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای غیرشهرکی گرانتر هستند هم به خاطر امنیتی که وجود دارد و هم به خاطر شسته رفته بودن زمین ها و ویلاهای شهرکی میباشد و مهمتر اینکه اگه شما بخواهید یک ویلای شهرکی بخرید خود ساختار شهرک و اساسنامه شهرک می تواند نشان از لاکچری و لوکس بودن شهرک دهد.

ویلا لاکچری شهرکی شمال

بعد از انتخاب شهرکی بودن ویلا باید بهترین و گرانترین شهرک را انتخاب نمود چرا که همیشه گرانترین شهرک بهترین شهرک آن منطقه می باشد فرض کنید در چلک شهرک منظره دریا را انتخاب کردید یک شهرک بسیار برند خیابان ریاست جمهوری چلک که درست پای کوه و زیر ساختمان ریاست جمهوری قرار دارد که در این شهرک اگر شما در روی زمین بایستید می‌توانید دریا را در کف دست خود داشته باشید یک جاده مستقیم از دریا تا پای کوه امتداد دارد و پر از شهرک های لاکچری و لوکس میباشد که پادشاه تمامی شهرک ها نیز شهرک منظره دریا می باشد.

و در آخر نیز نما و نقشه خود ویلا می تواند برای خرید باشد اینکه ویلا چه امکاناتی داشته باشد و از چه نقشه ساخت و چه نمایی بهره‌مند باشد مستقیماً به سلیقه شخصی خریدار بستگی دارد گاهی عزیزان نماهای رومی را می‌پسندند گاهیم نماهای کلاسیک  و گاه نماهای مدرن مورد پسند خریدار میباشد که هرشخصی بنا به سلیقه خود یکی از این بناها با نماهای مورد اشاره را انتخاب میکند.

مشخصات ویلا لاکچری

سعی کردیم به صورت کامل در مورد خرید ویلا ها به ویژه ویلاهای لاکچری در شمال با شما صحبت کنیم اگر شما قصد خرید ویلا لوکس در شمال داشتید می توانید از این مشاوره ما به طور کامل بهره مند شوید اما خوب نمی خواهم این مطلب را بدون معرفی فایل به اتمام برساند یک ویلای بسیار خوب با تمام ویژگی هایی که خدمت شما عرض کردیم را اینجا فراهم نمودیم تا در انتهای این مشاوره یک گزینه هم پول لازم و هم زیر قیمت با یک بنای شخصی ساز شیک را در یک منطقه برند به شما معرفی کنیم که هم برای زندگی و هم برای سرمایه گذاری گزینه بسیار مناسبی می باشد خب سعی می کنم مشخصات ویلا را به صورت خلاصه اما کامل در زیر برای شما تشریح کنم اگر سوالی در مورد ویلا ، عکس های بیشتری در مورد ویلا و همچنین مشاوره در مورد خرید ویلا های لوکس داشتید حتما با مشاورین املاک ویلا نوشهر  در تماس باشید و ما به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان هستیم.

خرید ویلا لاکچری در شمال

زمین حدود ۶۸۰ متر مربع و زیربنا حدود ۴۵۰ مترمربع

حدود ۸ سال ساخته شده است

نما دورتادور سنگ کار شده

کف اتاق ها و پذیرایی سنگ میباشد

سقفها همه چوب کار شده است

با ۵ تا اتاق که هر کدام سرویس بهداشتی کامل دارند با گنجایش دو ماشین پارکینگ

سرمایش با ۳ دستگاه اسپیلت

و گرمایش پکیج و سوفاژ هست

کلام آخر در مورد ویلا

تا فراموش نکردم یک نویدی به شما عزیزان بدهم مالک این ویلا چون در خارج از کشور تشریف دارند حاضر به فروش ویلا به صورت ارزی نیز هستند یعنی شما می‌توانید به‌صورت ارز دیجیتال چه به صورت واریز به حساب صرافی نیز مالکین ویلا باشید و سعی ما بر این است که معامله به صورت نقدی صورت بگیرد اما اگر خریدار این امکان برای شما وجود داشت که بتواند معامله را به صورتی که برای خود فروشنده نیز رضایت بخش باشد پیش ببرد تیم فنی املاک ویلا نوشهر در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

 

ویلا لاکچری اما ارزان و شهرکی

خوب در مورد ویلای لاکچری با هم صحبت می کنیم اما بنده اظهار داشتند که این ویلا هم لوکس و لاکچری است هم داخل شهرک است و هم اینکه ارزان می باشد شاید بپرسید هیچ کدوم از این کلمات با هم دیگر یک جا نمی گنجد.

باید بگویم حق با شماست هیچ وقت یک ویلای لاکچری ارزان نمی باشد اما همیشه استثنائاتی نیز وجود دارد این ویلا درست است که بسیار لاکچری می باشد و قیمت زمین الان داخل همین شهرک حداقل متری ۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود البته قیمت برای یک زمین خامنه ای یک زمینی که حیاط سازی شیک داشته باشند نه زمینه که سند داشته باشد نه زمینی که جواز ساخت داشته باشند نه زمینی که انشعابات روی آن قرار دارد این زمین دیگر متری ۴۰ تومان نیست بلکه حداقل متری ۵۰ میلیون تومان می توان برای آن قیمت تعیین کرد.

بنده از شما می پرسم شما که یک خریداری هستید به دنبال یک ویلای لوکس لاکچری ، آیا از ویلای مدنظر خود یک لوکیشن قوی نمی خواهید؟ آیا دوست ندارید ویلای لاکچری شما در یک منطقه برند و یک شهرک برند باشد؟

این ویلا در ایران همان مشخصات که شما میخواهید را دارد چرا گفتیم ارزان است به این دلیل که مالک این ویلا میخواهد ویلا رو حداقل ۱۰ میلیارد تومان زیر قیمت بفروشد شما به چه ویلایی ارزان می گویید؟ ویلایی که نسبت به ویلا های دیگر قیمت پایین تری داشته باشد شاید از خودتان بپرسید پس این ویلا باید خیلی زود فروخته شود درست است اگر خریداری به دنبال سرمایه گذاری است و دنبال یک فایل خوب در یک جای عالی برای زندگی است هیچ وقت این ملک را از دست نمی دهد اما اگر سرعت فروش مرگ بالا نیست به دلیل رکود ایست که در بازار مسکن وجود دارد و چون قیمت آن در حدود ۳۵ میلیارد تومان میباشد نقدینگی در جامعه برای خرید ای ملک چندان مشهود نیست.

لاکچری ترین ویلای شمال کجاست

من به شما می‌گویم شما لوکس ترین و لاکچری ترین ویلا ها را می توانید در نوشهر جستجو کنید هیچ کجای شمال کشور فاصله دریا و جنگل به اندازه نوشهر کم نیست هر سرمایه‌گذار بزرگی را بخواهی دنبال پروژه های بزرگ برای سرمایه گذاری باشد مطمئنا شهر را انتخاب خواهد کرد هتل پنج ستاره آراز نوشهر هتل ساحلی میباشد گواه گفته‌های بنده می باشد لاکچری ترین ویلای شمال کشور که بنده در همین سایت در مورد آن صحبت کردم در یکی از شهرک های برند نوشهر واقع شده است.

لوکس ترین و لاکچری ترین ویلاها ویلا هایی هستند که در بهترین لوکیشن بهترین متریال ساخته شده باشند ویلا هایی هستند که ویدیو ی آنها منحصر به فرد باشد ویژگی هایی هستند که امکانات آنها خاص باشد ویلا هایی که کمتر کسی توان خرید آن را داشته باشد من ویلایی را به شما معرفی خواهیم کرد که ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن به عنوان حداقل قیمت ، قیمت گذاری شده است.

سلبریتی ها به دنبال شکار ویلاهای لوکس

بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور جامعه به دنبال خرید ویلاهای هستند که بیشتر آنها را رسانه‌ای کند دوست دارند بیشتر جلوی چشم باشند و سعی میکنند ویلایی که خریداری می‌کنند هم زیباتر باشد و هم گران تر باشد و این چشم هم چشمی فرصت مناسبی را برای املاک داران منطقه فراهم کرده است.

معمولاً مالک ویلاهای لوکس و لاکچری که تعدادشان بسیار کم می باشد افراد مشهور جامعه هستند این افراد مشهور بیشتر بازیگران و بازیکنان جامعه هستند سیاستمداران نیز روی به سوی خرید اینگونه ویده آوردند به صورت سربسته و بسیار کوتاه می خواهم خدمت شما عزیزان عرض کنم که بچه مایه داره هایی که امروز برای خرید ویلا های لوکس لاکچری به منطقه آمدن اصلاً توجهی به قیمت ملک ندارند متضرر اصلی این افزایش قیمت‌ها بومی های منطقه هستند چرا امروز در شهرهای نوشهر قیمت آپارتمان ها و همچنین قیمت رهن و اجاره ویلا ها و آپارتمان ها سر به فلک کشیده است چرا که دیدی بومی هایی که برایشان قیمت مطرح نیست با هر قیمت بالایی حاضر به خرید و رهن و اجاره ملک هستند و بومی هایی که درآمد چندانی ندارند متاسفانه با مشکل مسکن مواجه شدند.

در هر صورت مالک لوکس ترین و لاکچری ترین ویلاهای شمال کشور افراد مشهور جامعه هستند سلبریتی ها هستند بازیکنان فوتبال هستند بازیگران سینما هستند افرادی با درآمدهای نجومی که به راحتی می توانند هرگونه ملکی را در شما خریداری کنند.

چند سالی است که بسیاری از مالکین شهرک ها نیز برای اینکه بتوانند شهرک خود را برند کنند یک ویلای خود را به یکی از افراد مشهور جامعه می دهند و با توجه به تبلیغاتی که روی این شخص می کنند شهرک خود را برند میکند ویلاهایی شاید با قیمت های متوسط خود را با قیمت‌های نجومی خواهند فروخت از اسم افراد نیز محل کاسبی شده است.

ویلای خود را لوکس کنید!!

از عنوان مطلب ما تعجب نکنید شما اگه به ویلاهای ۱۰ سال پیش توجه کنید اکثر ویلا ها نیم پیلوت و همکف بودند اما امروزه کمتر ویلایی را می توانید حتی دوبلکس پیدا کنید ویلا هرساله بزرگتر شده و امکانات آنها نیز بیشتر می‌شود و مالکین با خود حساب می کند اگر برای ویلا در حدود متری ۱۰ میلیون تومان باید هزینه کند تا ساخته شود با کمی هزینه بیشتر می توانند ویلای خود را یک ویلای لاکچری و لوکس کند و آن را با قیمت بسیار بالاتری به فروش برسانند.

وقتی برای خرید ویلا به منطقه تشریف می آورید اگر گشتی در منطقه بزنید شما همه اینها را لوکس و لاکچری می‌بینید همه ویلا ها با نما های زیبا به امکانات خاص هستند بیشتر ویلا هایی که ساخته می شوند امروزه دارای استخر و جکوزی هستند و اکثر ویلا ها تریبلکس هستند و بسیاری از امکانات دیگر سبب شده است که تعداد ویلاهای لاکچری و لوکس در کشور به ویژه در شمال کشور زیاد شود.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00