زمان انتشار : 2 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

خرید زمین ۵۰۰ میلیونی در نوشهر

همیشه افرادی هستند که با مبلغ بسیار کمی قصد سرمایه‌گذاری دارند به اولویت را برای خرید زمین در نوشهر قرار دادند اما بودجه کم آنها ، آنها را ناامید کرده است.

خرید زمین ۵۰۰ میلیونی در نوشهر

خرید زمین تا یک میلیارد نوشهر

متوسط قیمت زمین داخل بافت که بتوانید در آن ساخت و ساز کنید و جواز ساخت دریافت کنید در حدود متری ۱۰ میلیون تومان در حومه شهر می باشد که البته جابجای نوشهر قیمت متفاوت می باشد اما در گل اگر شما تمایل داشته باشید یک زمین داخل بافت خریداری کنید قیمت بسیار بالایی باید پرداخت کنید اما زمین‌های بیرون بافت یا الحاق به بافت و یا حتی چسبیده به بافت که به زودی داخل بافت خواهد آمد که شما می توانید در آن ساخت و ساز کنید قیمت پایین‌تری دارد ما یکسری زمینه‌هایی به ما سپرده شده است که با مامان فروش فوری می باشد و قیمت آن بسیار پایین می باشد.

حتی با قیمت زیر یک میلیارد تومان در نوشهر که شاید با بودجه کم شما سازگاری داشته باشد و گاهاً پیش می‌آید مالک حتی به صورت شرایطی نیز زمین خود را به فروش خواهد رساند.

زمین زیر ۵۰۰ میلیون نوشهر

کمترین قیمت زمین که در حال حاضر در اختیار ما می‌باشد و یک ش بسیار ویژه نیز می‌باشد زمین در حدود ۵۰۰ میلیون تومان می باشد که شاید باورش برای شما بومی‌های عزیزم سخت باشد اما این زمین که اخیراً به املاک ویلاشهر سپرده شده است در حدود ۳۰۰ متر متراژ آن می‌باشد انشعابات نزدیک زمین می‌باشد البته در داخل یک مجتمع قرار دارد که مالک زمین قصد فروش فوری آن را به دلیل شرایط مالی که برایشان حاکم شده است دارد.

تو فراموش کردم این نکته را هم عرض کنم معمولاً زمین ۵۰۰ میلیونی ما نداریم کمترین زمینی که داخل بافت نیست و به اصطلاح زمین الحاق به بافت می باشد برای ما در حدود یک میلیارد تومان برآورد شده است. برای خرید زمین در نوشهر با قیمتی طبق بودجه خود می توانید با ما تماس بگیرید تا ما شما را راهنمایی کنیم . در ضمن اگرقصد خرید زمین در مرزن آباد  و خرید زمین در کجور را هم دارید ما فایل های زیادی داریم تا بهتوم معرفی کنیم .

 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00