زمان انتشار : 9 ماه پیش
  • اشتراک بگذارید :

منطقه کهنه سرا برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب می‌باشد دقت داشته باشید این منطقه چون در مجاورت روستای چلک که از برندترین روستاهای نوشهر است واقع شده از این جهت یکی از ویژگی‌های بارز این روستا چسبیده بودن به جنگل و از طرف دیگر ساحل شنی کهنه سرا می‌باشد.

خرید زمین در نوشهر کهنه سرا

نمیدونم از منطقه کهنه سرا شناخت دارید یا نه این منطقه در فاصله ۱۲ کیلومتری نوشهر قرار دارد با ما بین شهرهای نوشهر و نور قرار دارد روستاهای اطراف آن دزد که به چیلک می باشد کهنه سرا هرچه به سمت از جاده اصلی به طرف کوه می‌روید ارتفاع پیدا خواهد کرد زمینهای پای کوه آن ارزش بسیار زیادی دارد قیمت زمین در نوشهر کهنه سرا متفاوت می باشد و منطقه بومی نشینی قیمت دارد و منطقه غیربومی نشین قیمت بیشتری دارد زمینهای شهرکی به دلیل اینکه شهرکهای لوکس این منطقه قرار دارد و ویلاهای لاکچری نیز در این منطقه واقع شده بسیار زیادی دارد و همه ویلاهای شهرکی آن بالای چند میلیارد می‌باشد زمین‌های شهر کهنه سرا نیز ارزشمند هستند. اگر دنبال خرید زمین در نوشهر و روستاهای اطراف و منطقه کجور و  قصد خرید زمین در مرزن آباد را دارید توصیه میکنیم اقدام کنید زودتر چرا که به سرعت در حال افزایش قیمت هستند .

 

قیمت زمین در نوشهر کهنه سرا

توضیحات بیشتر زمین کهنه سرا

زمین‌های بیرون شهرک نیست و بسته به جایی که زمین قرار دارد و متراژ و مدارک لازم آن قیمت متفاوت است و این سند دارد و کهنه سرا وجود دارد زمین جواز ساخت دارد در کهنه سرا وجود دارد زمین ساحلی در قصه سرا وجود دارد هم این زمین‌ها قیمتهای آنها با هم فرق دارد شما اگر دنبال یک زمین با قیمت مناسب و ارزان هستید بعد به املاک ویلا نوشهر مراجعه کنید.

چرا که ما پول لازم های زیادی را در کهنه سرا می شناسیم که اکثراً غیر بومی بوده و دنبال فروش زمین و تبدیل آن به خودرو و یا اینکه دیگر در تهران یا کرج هستند از شما می توانید دنبال زمین ارزان در کهنه سرا باشید قیمت زمین کهنه سرا را نسبت به اواخر سال ۹۸ رشد بسیار زیادی داشته است و گاها این رشد به حدود ۳ برابر نیز رسیده است  با این حال املاک ویلانوشهر با مشاورهای خبره ای که دارد و بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه می‌تواند مشاور خوبی برای شما جهت خرید زمین و ویلا در کهنه سرا باشد.

زمین داخل بافت در کهنه سرا به چه شکل است؟

خواهش می‌کنم از شما که داخل بافت بودن زمین را ربط به بومی بودن زمین ندهید.

ما حرف از داخل بافت بودن که می‌زنیم منظور ما طرح هادی می‌باشد یعنی زمین داخل طرح هادی واقع شده و اجازه ساخت برای آن وجود دارد.

نکته مهمی که در مورد این زمین نیز وجود دارد کاربری مسکونی آن می‌باشد یعنی شما بلافاصله بعد از معامله و خرید زمین می‌توانید برای ساخت ویلا در آن اقدام نمایید.

زمین داخل بافت الان در کهنه سرا چیزی در حدود متری ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

اگر زمینی که خریدی داخل طرح هادی بود و کاربری آن مسکونی نبود خیلی راحت می‌توانید با تغییر کاربری اقدام به ساخت نمایید.

اگر در برنامه خود به دنبال خرید زمین در نوشهر هستید حتماً زمین داخل بافت را خریداری کنید تا خیال شما از آینده زمین راحت باشد

قیمت زمین شهرکی در کهنه سرا

وقتی حرف از داخل شهرک بودن زمین زده می‌شود خود به خود ارزش و اعتبار زمین برای خریدار بالا می‌رود چرا که خریدار می‌داند که زمین‌های داخل شهرک معمولاً با اصل و نسب‌ترین زمین‌ها هستند.

نکته دیگری نیست که زمین شهرکی شما بلافاصله وقتی اقدام به ساخت ویلا نمایید از نظر امنیت خیال شما راحت است.

کاربری‌های زمین‌های شهرکی اکثراً یا مسکونی هستند یا برای تغییر کاربری از زراعی و باغی به مسکونی هیچ مشکلی وجود ندارد.

تا فراموش نکردم خدمت شما عزیزان عرض کنم که الان قیمت زمین‌های شهرکی حداقل متری ۱۵ میلیون تومان در کهنه سرای نوشهر می‌باشد و قیمت‌های بالاتر نیز وجود دارد که برای شهرک‌های لاکچری و لوکس این قیمت‌ها بسیار بالاتر است.

خرید زمین ارزان در کهنه سرا

وقتی شما اقدام به خرید زمین شهرکی در نوشهر می‌کنید خود به خود باید کهنه‌سرا را جز اولویت‌های خرید اول خود قرار دهید معمولاً استقبال برای خرید زمین در یک منطقه برند همچون چلک و روستاهای چسبیده به چلک جز اولویت‌های اول خریدار می‌باشد.

زمین ارزان الان در کهنه سرا دقیقاً زمینی که من برای فروش فوری در شبکه‌های اجتماعی خودم به نمایش گذاشتم.

این زمین قیمت واقعی آن بین متری ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان است که چون فروشنده پول لازم است تنها به قیمت متری ۱۲.۵ میلیون تومان حاضر به فروش آن است.

زمین‌های داخل بافت زمین‌هایی هستند که شما می‌توانید بلافاصله در آن ساخت و ساز نمایید این زمین درست در ورودی اول روستا قرار دارد و بسیار جای آن زیبا می‌باشد.

مشاور املاک پورولی در نوشهر می‌تواند یک مشاوره خوبی به شما عزیزان در خصوص این منطقه ارائه دهد.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : H23