زمان انتشار : 4 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

قیمت ویلا لاکچری در نوشهر

بهتره وقتی دارید تو اینترنت قیمت ویلا لاکچری در نوشهر رو جستجو می کنید حتما به این مطلب بنده بخورید تا ببینید ویلا لاکچری و لوکس که میگن یعنی چی. این ویلا با بهترین امکاناتی که حتی نمی تونید تصورش رو بکنید بهره مند است قیمت ویلا در نوشهر بسیار متنوع است حتی قیمت ویلاهای لوکس نیز همینگونه است اما این ویلا رو شما اگر خوب و با دقت ببینید بهتون قول میدم کمتر ویلایی رو حتی تو اینترنت هم نمی توانید با این زیبایی پیدا کنید که با امکاناتی که در زیر بهشون اشاره هم می کنیم بهره برده باشد.

قیمت ویلا لاکچری در نوشهر

مشخصات ویلا

این ویلا دارای ۱۰۰۰ متر زمین و ۹۰۰ متر بنا می باشد که دارای ۶ خواب بزرگ و مستر دار بوده و کاملا هوشمند سازی شده است از چراغ های هوشمند گرفته تا پرده ها و … . ویلای مذکور دارای استخر نیز می باشد استخرهای چهار فصل ، یعنی آب گرم و سرد که میدونم بر همه خواسته های شما لباس رضایت خواهد پوشاند . ویلای مذکور نوساز بوده و سند تک برگ ، جواز ساخت و پایانکار نیز دارد نزدیکی به دریا و جنگل و داشت تراس بزرگ از امکانات و ویژگی های دیگر این ملک لوکس بشمار می رود یک چیزی را بهتون اطمینان می دهم که این ویلا هم شخصی سازی شده و هم شیک ترین و بهترین مصالح و متریال را در ساخت بهره گرفته است.

ویلا لوکس و لاکچری

شما می دانید که اگر به عکس های نمای داخل اون دقت کنید که می تونیم تو واتساپ برای شما هم ارسال کنیم می بینید این ویلا با هر ویلایی که تابحال دیده اید فرق دارد معمولا فروش ویلا لاکچری در نوشهر رو با یک ویلای دو تومنی هم میتونید تو اینترنت ببینید اما اونها فقط اسما لاکچری هستند اما این ویلا بی شک لاکچری ترین ویلایی است که تو کل شمال و مازندران و نوشهر دیده اید.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00