زمان انتشار : 5 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

با جستجو در گوگل در مورد خرید آپارتمان در چالوس وارد سایت املاک ویلا نوشهر شده‌اید و  دنبال یک ویلای خوب در منطقه خوب در چالوس هستید که از بهترین مناطق چالوس می‌توان رادیو دریای چالوس ، محوطه کاخ چالوس و فرج آباد چالوس را نام برد اینجا در مورد آپارتمان ارزان و البته پیش خرید آپارتمان نیز صحبت خواهد شد.

خرید آپارتمان در چالوس

قیمت آپارتمان در چالوس

می دانم با ایین افزایش قیمت در زمین و مسکن در چالوس دیگر شما قادر به خرید ویلا با ۶۰۰ میلیون نخواهید بود یا حتی شرایطی نیز نمی توانید خرید کنید از این رو بسیاری از غیر بومی ها به خرید آپارتمان در چالوس و نوشهر روی آورده اند ولی چون خرید آپارتمان چالوس ارزانتر است از این رو معامله در چالوس و به ویژه رادیو دریای چالوس بیشتر صورت می گیرد.

ما نیز این منطقه ساحلی توریستی را به شما پیشنهاد می کنیم ولی اگر باز قصدی به خرید ندارید اجاره اپارتمان در چالوس نیز گزینه خوبی خواهد بود مایی که بیش از دو دهه تجربه خرید و فروش داریم این را به شما پیشنهاد می کنیم

خرید آپارتمان ارزان در چالوس

در چالوس مناطق لوکس زیادی برای خرید است منطقه فرج آباد چالوس یا محوطه کاخ و رادیو دریا ، همگی از برندترین مناطق چالوس به شمار می روند ولی مایی که کارمون خرید و فروش آپارتمان است رادیو دریا را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که هم منطقه امن و آرومی است  و هم اینکه با سرعت زیادی در حال رشد است و معاملات زیادی تو زمینه خرید یا فروش آپارتمانها صورت می گیرد با این همه آپارتمان تو چالوس از ۴ میلیارد به بالا است ولی در متراژ های مختلف و البته قیمت های متفاوت می باشد

اینکه یک آپارتمان ارزان باشد دو دلیل بیشتر ندارد اینکه در منطقه خوبی واقع نشده باشد دوم اینکه مالک آن پول لازم باشد.

آپارتمان‌های چالوس اینقدر طرفدار دارد یکی از دلایل آن خود موقعیت جغرافیایی شهر چالوس است که چسبیده به آزادراه تهران به شمال می‌باشد و البته ساحل زیبای چالوس بی‌تأثیر نیست.

 

مشخصات آپارتمان در چالوس

این آپارتمان کلید نخورده بوده و ساکنین آن غیر بومی هستند در ۵ طبقه دو واحدی می باشد اسم ساختمان معروف می باشد و جای بسیار خوبی قرار دارد تا خود دریا کمتر از یک دقیقه پیاده راه دارد مصالح بکار گرفته شده در ساخت این ساختمان از بهترین جنس ها می باشد و این اطمینان خاطر را به شما خواهیم داد شما از دیدن داخل این واحد بی شک لذت خواهید برد و خوشتان خواهد آمد

این واحد دارای ۱۷۰ متر مساحت می‌باشد در طبقه اول واقع شده است ساکنین آپارتمان غیربومی هستند در اواسط رادیو دریا قرار دارد در ضلع غربی رادیو دریا می‌باشد.

آپارتمان دارای سند تک برگ بوده که از سند مادر باید تفکیک شود ای کابینت‌های ممبر می‌باشد دو خواب بوده از حال یا پذیرایی بزرگی برخوردار است و نقشه ساخت جالبی دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در چالوس

قیمت آپارتمان نوساز چه در چالوس باشد و چه در هر شهر دیگری از همه آپارتمان‌های آن شهر گرانتر است.

شاید بپرسید چرا باید قیمت آپارتمان نوساز بدون توجه به نقشه ساخت و بسیاری از عوامل دیگر که در قیمت گذاری آپارتمان تاثیرگذار هست باز گرانتر باشد.

وقتی آپارتمانی نوساز است یعنی از قیمت روز مصالح در ساخت آن استفاده شده است و مصالح نیز هر روز در ایران در حال افزایش است.

نه تنها مصالح ساخت آپارتمان در حال افزایش است بلکه گرفتن جواز مربوط به ساخت آپارتمان نیز هر ساله افزایش دارد.

الان قیمت آپارتمان نوساز در رادیو دریای چالوس و در یکی از کوچه‌های برند رادیو دریا راه شما کمتر از ۵ میلیارد نخواهید یافت.

نکته آخر اینکه در مورد آپارتمان نوساز در چالوس حتماً توجه داشته باشید در منطقه خریداری کنید که از بار ترافیکی چالوس در امان باشید.

خرید آپارتمان محوطه کاخ چالوس

درست دو خط بالاتر از این مطلب در مورد خرید آپارتمان در منطقه‌ای که خارج از بافت بار ترافیکی چالوس باشد صحبت کردم و به نظر من محوطه کاخ درست همان چیزی است که باید خریداری نمایید.

معبد کاخ در ورودی شهر چالوس و در ارتفاع بالا و به اصطلاح شمال شهر چالوس به شمار می‌رود.

معبد کاخ چالوس بهترین موقعیت برای خرید آپارتمان است و آپارتمان‌های بسیار شیکی در آن ساخته شده است و هر روز نیز یک آپارتمان در حال رشد کردن در این منطقه است.

آپارتمان‌های نوساز حداقل ۲۰ تا ۳۰ سال شما را از خرید مسکن در شمال کشور راحت می‌کند.

بعد از خرید آپارتمان در چالوس بنده خرید زمین را به شما پیشنهاد می‌کنم اگر خرید زمین در داخل شهر را از نظر مالی توانایی ندارید می‌توانید در مناطق خوب چالوس اقدام به خرید زمین نمایید.

به طور مثال خرید زمین در طلاجو چالوس منطقه خوبی برای سرمایه‌گذاری میان مدت و بلند مدت می‌باشد.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00