زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

این روز ها بسیاری از سرمایه داران بزرگ  و خریداران ملک به دنبال خرید ویلا  بخصوص خرید ویلای لوکس و لاکچری  با قیمت مناسب و ارزان در  نوشهر شمال کشور  هستند .  همه ی ما از اهمیت خرید  و سرمایه گذاری در شمال کشور اگاه هستیم و می دانیم که نوشهر  یکی از قطب های توریستی و تجاری شمال می باشد  .

در این مطلب و در ادامه آن به بررسی موارد زیر به صورت مفصل خواهیم پرداخت:

  • بررسی ویلای لوکس در نوشهر سیسنگان
  • قیمت ویلای لوکس در سیسنگان نوشهر
  • امکانات و مشخصات ویلاهای لوکس و لاکچری
  • معرفی یک ویلای لوکس ارزنده

مشخصات ویلا لوکس سیسنگان نوشهر

شهرستان نوشهر یکی از شهرهای توریستی و تجاری می باشد که در شمال کشور عزیزمان قرار دارد . نوشهر به دلیل اب و هوای خوب و طبیعت بکر و مجاورت با دریا و جنگل از گذشته تا کنون میزبان و مورد توجه گردشگران و توریست ها داخل و خارج از کشور بوده است در واقع یک شهر توریستی محسوب می شود که همین امر سبب شده که خرید ویلا  لوکس در نوشهر و سرمایه گذاری در نوشهر و سیسنگان و حومه نوشهر  رونق خوبی داشته یاشد .

تنوع در انتخاب خرید به شما این اجازه را می دهد که طبق سلیقه و بودجه خود  اقدام به خرید ویلای مورد نظر از جمله ویلای لوکس و لاکچری ، خرید ویلای ساحلی ، ویلا خط دریا ، ویلا باغ ، ویلای جنگلی یا ویلا شهرکی در نوشهر  و …  اقدام نمایید .

 

 

 

قیمت ویلا لوکس در نوشهر

قیمت  ویلا لوکس در نوشهر زمان خرید از جمله مواردی است که هنگام خرید ویلا بیشتر از هر مواردی به چشم می اید و مورد توجه قرار می گیرید 🙂

بررسی قیمت ویلا از جمله موارد اگاهانه ای است که باید همان ابتدا سرمایه گذاری  و خرید ویلا به ان باید توجه داشت . با توجه به تنوع زیاد خرید و فروش ویلا در نوشهر  قیمت های متعددی از ویلا به شما پیشنهاد می شود ، ویلای لوکس و لاکچری ، ویلای استخردار ، ویلای جنگلی ، ویلای خط دریا ، ویلای ساحلی یا ویلای شهرکی و … همه از مواردی است که می توانید انتخاب کنید که هر کدام با توجه به محدوده ای که قرار گرفته و متراژ و امکانات قیمت مختص به خود را دارد  

خرید ویلا ساحلی ارزان در نوشهر

برای عموم مردم یکی از مفرح ترین و به یادماندنی ترین منطقه کنار ساحل است ، به همین دلیل بسیاری از افراد دنبال خرید ویلای ساحلی در نوشهر و یا اقامت در شهرک های ساحلی هستند .

در شهر نوشهر گزینه های متنوعی از خرید و فروش ویلا وجود دارد خرید ویلا ساحلی در نوشهر با توجه به چشم انداز دریا از رونق خوبی  برخوردار است و  خرید ویلا ساحلی در نوشهر طرفداران زیادی دارد . گروه مشاورین املاک ویلانوشهر و املاک پورولی موارد متنوعی از فروش ویلا ساحلی در جای جای شهر نوشهر و حومه دارند پس شما می توانید بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید ویلا ساحلی با توجه به بودجه ای که کنار گذاشته اید اقدام به خرید ویلا ساحلی با قیمت مناسب و ارزان در شهر نوشهر کنید .

خرید ویلا باغ در شمال نوشهر

اگر به دنبال خرید ویلا درشمال  هستید پیشنهاد ما به شما خرید ویلا باغ در نوشهر است علاوه بر داشتن ملک شخصی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات استفاده کنید یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز بشمار می رود . اگر چه خرید زمین در نوشهر و شمال و  خرید طلا در سرمایه گذاری نقش بسزایی دارد ، به جرات می توان گفت که خرید ویلا باغ در نوشهر علاوه بر حفظ اصل سرمایه تان یک سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می رود .

فروش ویلا در سیسنگان نوشهر

مشخصات ویلا :

  •  در بهترین منطقه ی سیسنگان نوشهر

  • ۵۰۰۰  ( پنج هزار متر) زمین

  • سه تا ویلای استخردار

  • پارک کامل

  • سریداری مجزا

  • قواره اول با مدارک کامل

  • قیمت : ۲۵۰ میلیارد تومان ( معاوضه با ارز دیجیتال )

خرید ویلا لوکس سیسنگان نوشهر

سخن پایانی

شهرستان نوشهر یکی از زیباترین مناطق تجاری و توریستی استان مازندران می باشد که سرمایه گذاری در شهر نوشهر بسیار مطلوب و پرسود می باشد که با خرید ویلا می توانید از سود بالایی برخوردار شوید و همچنین با خرید ویلا در نوشهر در منطقه ای خوش اب و هوا و طبیعتی بکر و زیبا لحضه های بسیار زیبا و خوشی را کنار خانواده و عزیزان خود تجربه کنید و لذت ببرید 🙂

بهتر است قبل از خرید با مشاوران حرفه ای و با تجربه ی ما با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ی املاک در شمال ، نوشهر و حومه ، منطقه کجور و  شهر مرزن آباد و روستاهای اطراف ان مشورت کنید . ما با بررسی سلیقه و بودجه و شرایط شما گزینه ای را پیش روی شما قرار خواهیم داد که در نهایت بتوانید خانه ایده ال تان را انتخاب و خریداری کنید .

 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 0011