زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

فروش زمین داخل بافت در نوشهر

اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید زمین در نوشهر را دارید که امکان ساخت ویلا یا ساختمان را در ان داشته باشید باید به سراغ خرید زمین هایی بروید که در طرح هادی و داخل بافت قرار داشته باشد . ساخت و ساز در زمین های خارج از بافت و طرح هادی خلاف می باشد و کلاهبرداری محسوب می شود که باعث ایجاد مشکلاتی برای خریدار زمین می شود .

حالا ما در ادامه بیشتر برایتان در مورد زمین های داخل بافت و خارج از بافت توضیح می دهیم . اگر قصد خرید زمین در نوشهر شمال کشور را دارید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم داخل بافت باشد و زمین شهرکی هم باشد با ما تماس بگیرید .

 

 

خرید زمین داخل بافت در نوشهر

قیمت زمین در نوشهر

خرید زمین در نوشهر و شمال کشور از گذشته تا کنون مورد توجه بسیاری از سرمایه داران و غیربومی نشینان بوده است و بسیاری علاقمند هستد که با سرمایه ای که دارند در نوشهر و شمال کشور زمین یا ویلا خریداری کنند . خرید زمین در نوشهر با اهداف مختلف یه سرمایه گذاری طولانی مدت بشمار می رود . چه با اهداف کشاورزی باشد و چه با اهداف ساخت ویلا یا ساختمان و چه ساخت شهرک های مسکونی .

با خرید زمین در نوشهر می توانید با حفط ارزش سرمایه خود با پیشرفت قیمت ها و افزایش تورم به سود بالایی برسید .خرید و فروش زمین در نوشهر و حومه از هر نطر اهمیت دارد و ارزش زمین را با توجه به کاربری ان و هزینه ای که برای قیمت خرید زمین معرفی می شود ارزیابی کنید .

فروش زمین شهرکی در نوشهر

  • ۳۱۰ متر زمین

  • نوشهر

  • داخل شهرک

  • داخل بافت

  • انشعابات روی زمین

برای اگاهی  کامل در مورد خرید زمین شهرکی در نوشهر حتما این پست ما را  با دقت مطالعه فرمایید .

خرید زمین خارج از بافت در شمال نوشهر

اگر به دنبال خرید زمین خارج از بافت در نوشهر یا شمال کشور هستید باید خدمتتان عرض کنم که زمین هایی در روستاهای شمال کشور و حومه های شهر وجود دارد که خارج از بافت می باشد . اصطلاح خارج از بافت یعنی اینکه زمین مورد نظر در بافت مسکونی شهری یا روستایی قرار ندارد و کاربری تعریف شده در شهرداری  منطقه یا دهیاری ان روستا ان زمین بصورت زراعی ، کشاورزی و باغی می باشد . این زمین ها که معمولا با بافت شهر و روستا فاصله دارند و معمولا دارای قواره های بزرگ می باشند حتی بیشتر از ۱۰۰۰ متر هستند .

برای اینکه متوجه شوید زمین مدنظرتان داخل بافت هست یا خارج از بافت قرار دارد باید به نقشه موجود در دهیاری یا شهرداری ان منطقه نگاه کنید و یا اینکه از اهالی محل و شورای های روستاها بپرسید . قیمت خرید زمین نوشهر خارج از بافت نسبت به زمین های داخل بافت  ان مناسب تر و ارزان تر می باشد و  برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه خیلی خوبی می باشد . 🙂

 



گروه مشاورین املاک ویلانوشهر و املاک پورولی

کنار شما عزیزان هست با دقیق ترین مشاوره در زمینه املاک 



 

 

 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 0010