زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

خرید زمین نیرس و بسطام کجور

برای مشاوره و سرمایه گذاری در زمینه خرید و فروش زمین ، ویلا ، خانه روستایی حتما حتما تاکید میکنم که با مشاورین و متخصصین باتجربه مشورت کنید تا بهترین و مناسبت ترین فایل ها را در اختیارتان قرار دهند . مشاورین املاک ویلا نوشهر و املاک پورولی شما عزیزان را برای خرید زمین در نوشهر و کجور همراهی میکنند تا معامله و سرمایه گذاری پرسود و مطمعنی داشته باشید .

روستاهای استان مازندران از بکرترین و زیباترین مقاصد گردشگری شمال کشور عزیزمان ایران می باشد که به دلیل مناظر زیبا ، طبیعت دیدنی، خدادادی و آب و هوای خوش و سالم همیشه مورد توجه توریست ها و غیر بومی نشین ها قرار گرفته است .

روستای زیبا و سرسبز نیرس و بسطام در منطقه ی کوهستانی شهر کجور قرار دارد که به دلیل طبیعتی که دارد نظر بسیاری از غیر بومی نشین ها را بخود برای سرمایه گذاری در زمینه خرید و فروش زمین ، ویلا و خانه روستایی جلب کرده است  .

قیمت زمین در منطقه ی کجور روستای نیرس بسطام متفاوت است ، قیمت زمین نسبت به داخل بافت یا خارج بافت زمین ، سند دار بودن یا قولنامه ای بودن زمین ، موقعیت جغرافیایی زمین ، اب و برق و گاز بر روی زمین هست یا نه که همه ی این گزینه ها بر قیمت زمین تاثیرگذار می باشد و در نظر گرفته می شود . قیمت زمین معمولا در نیرس و بسطام از ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان شروع می شود .

 

قیمت زمین نیرس و بسطام کجور

معرفی روستای نیرس و بسطام کجور 🙂

روستای نیرس و بسطام واقع در شهر کجور در شهرستان نوشهر می باشد که یکی از روستاهای بکر با طبیعتی بسیار دیدنی و کوهستانی است به دلیل نزدیکی این دو روستا به هم یکی قلمداد شده و معمولا نام آنها با هم آورده می شود . در میان ۶۴ روستای منطقه ی کجور روستای نیرس و بسطام هم مانند بقیه ی روستاهای کجور از نعمات و موهبت های خدادادی بیشماری برخوردار است  .

ما خرید زمین و ویلا را در این روستای بی نظیر و بکر را رای سرمایه گذاری و زندگی  که بخواهید از هیاهو و شلوغی زندگی صنعتی و شهری دور باشید و در یک محیط دنج و آرام و خوش اب و هوا سکونت داشته باشید حتماااا به شما توصیه می کنیم .

برای دستیابی به روستای نیرس و بسطام باید از یک مسیر پر فراز جنگلی بگذرید که این جاده ی جنگلی به زیبایی این روستای کوهستانی افزوده است . در واقع راه دسترسی به انها از سه راهی دوآب به سمت کجور و  در مسیر جاده ی رضا شاهی می باشد که بعد از روستای دوآب ـ حسن آباد ـ نیرس  و بسطام قرار دارد .

خرید زمین داخل بافت در کجور 

منظور از زمین های داخل بافت چیست ؟!

اگر به شهرهای روستایی و اطراف شهرهای بزرگ دقت کنید متوجه خواهید شد که در بعضی از مناطق هیچگونه ساخت و سازی صورت نگرفته است و فقط درختکاری و برای کشاورزی است .

در واقع زمین های داخل بافت به زمین هایی گفته می شود که در داخل بافت اصلی شهر می باشند و خارج از شهر نیستند .

اهمیت خرید زمین داخل بافت :

  1. از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار هستند .
  2. اجازه ساخت و ساز خانه ، ویلا و بنا را دارید که در زمین های خارج بافت اجازه ساخت و ساز ندارید .
  3. قیمت و ارزش بنا و  زمین های داخل بافت بالاتر از خارج از بافت است .

فروش زمین در نیرس و بسطام کجور

فکر نکنم کسی پیدا شود که منکر طبیعت های بکر و دیدنی و خدادادی شمال کشور شود و دوست نداشته باشد در این  منطقه ی بهشتی زندگی کند یا حتی به عنوان گردشگر و توریست دوست نداشته باشد به شمال کشور سفر کند و از این همه نعمت خدادادی مثل :کوه ،جنگل های انبوه، دریا ، رودخانه های پراب ، اب و هوای سالم و پاک ، آبشار های بلند ، چشمه های اب گرم ، طبیعت خاص و زیبا  و … لذت ببرد . پس برای خرید زمین در شمال کشور بخصوص نوشهر و کجور حتما اقدام کنید 🙂

مشخصات کلی زمین در نیرس و بسطام :

  • ادرس : مازندران ـ شهرستان نوشهر ـ شهر کجور ـ روستای نیرس و بسطام
  • متراژ : ۲،۰۰۰ متر 
  • قیمت متری :۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان 
  • قیمت  کل : ۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (تقریبی)
  • نوع کاربری : داخل بافت می باشد 
  • انشعابات : اب ـ برق ـ گاز روی زمین
  • توضیحات بیشتر : زمین بر جاده ی اصلی می باشد 
  • فاصله تا جنگل : چسبیده به جنگل
  • معاوضه با : ندارد 

سایر اطلاعات زمین : این زمین دارای قیمت مناسب و پایین می باشد برای فروش فوری است.

مشاورین املاک ویلا نوشهر خرید زمین بالا در نیرس و بسطام  را توصیه میکنند به دلیل موقعیت زمین و قیمت مناسبش صد در صد یکی از معامله های پرسودی می باشد با ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را بیشتر راهنمایی کنیم که از سرمایه گذاری خود هرگز پشیمان نشوید .

خرید زمین نیرس و بسطام کجور

زمین متراژ بالا در کجور نوشهر

مسلما با افزایش رشد قیمت زمین های نوار ساحلی شمال کشور زمین های ییلاقی و روستایی هم رشد کرده است و مورد توجه بسیاری از سرمایه داران و غیر بومی ها قرار گرفته است که زمین های منطقه ی کجور هم از این قاعده مستثنا نبوده است . همانطور که شما عزیزان بهتر از ما می دانید زمین های هکتاری و متراژ بالا به دلیل  قیمت پایین تری که نسبت به زمین های متراژ پایین دارد همیشه  گزینه ی مناسب و یکی از بهترین راهها برای افزایش سرمایه است و معمولا سرمایه داران و سرمایه گذاران به سراغ خرید زمین هکتاری می روند چون از سرمایه گذاری در زمینه خرید و فروش زمین هکتاری و متراژ بالا آگاه و آشنا هستند و می دانند که از این راه  می توانند سود بالایی کنند و در مدت زمان کوتاهی سرمایه ی خود را چند برابر کنند .

حالا با توجه به توضیحات بالا توصیه ی ما با شما دوستان و عزیزان این هست که اگر به دنبال خرید زمین های هکتاری و متراژ بالا در منطقه ی کجور و نوشهر هستید و به دنبال ان هستید که در مدت زمان کوتاه افزایش سرمایه ی چند برابری داشته باشید در  روستای نیرس و بسطام و روستاهای همجوار منطقه ی کجور برای سرمایه گذاری و خرید زمین اقدام کنید که در اینده نه چندان دور شاهد رشد و توسعه ی بیشتر منطقه ی کجور خواهیم بود و صد در صد شما سود بالایی از سرمایه گذاری خود کرده اید 🙂



کامل ترین فایل زمین و ویلا  در نوشهر و کجور و مرزن آباد در  ویلانوشهر و املاک پورولی 



 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 007