زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

در اینجا ما سعی کردیم در مورد قیمت زمین در مرزن آباد و همچنین به بررسی زمین های شهرکی مرزن آباد از جمله در روستاهای هریجان ، باندر ، طویر ، میچکار، فشکور ،ناتر ، دلیر ، پردنگون و بسیاری از روستاهای نزدیک مرزن آباد که البته برند نیز هستند بپردازیم همچنین زمینهای شهرکی و زمین های سند دار در مرزن آباد را به صورت مفصل با همدیگر بررسی می کنیم و در آخر نیز یک جمع بندی کلی در مورد شرایط خرید زمین مرزن آباد چه برای قطعات کوچک و چه زمین های متراژ بالا در این منطقه می پردازیم.

خرید زمین در مرزن آباد

خرید زمین در مرزن آباد

خرید و فروش زمین در شهر مرزن آباد

هر زمان قصد خرید زمین یا ویلا در شمال کشور را دارید که مسافت کمی هم با استان تهران و البرز را هم داشته باشد و هم اب  هوای سالم و پاک داشته باشد هم طبیعت سرسبز و زیبا پیشنهاد ما به شما عزیزان شهر توریستی مرزن آباد می باشد .

حالا شاید براتون سوال پیش بیاید که چرا ما برای خرید و فروش زمین و ویلا مرزن آباد را به شما معرفی کردیم در اینجا می خواهیم اهمیت خرید و فروش زمین در مرزن آباد را عنوان کنم .

معرفی شهر مرزن آباد ♥ 🙂

شهر مرزن آباد یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور عزیزمان می باشد که جزء شهرستان چالوس می باشد . مرزن آباد شهری در دل جنگل که با اب و هوایی خوش و طبیعتی بسیار دیدنی در کوهپایه های البرز قرار گرفته است که محل تلاقی دو رودخانه بزرگ براررود و چالوس است . 

شهر مرزن آباد با داشتن طبیعت های بکر از جمله رودخانه ، غار ، سد ، دریاچه ، جنگل ، کوه ، ابشار و چشم اندازهای بی مانند از جمله شهرهای دیدنی و بکر کشور می باشد . که این موهبت های خدادادی باعث جذب توریست و غیربومی ها به منطقه مرزن آباد شده است و سرمایه داران زیادی را وارد مرزن آباد کرده است برای خرید و فروش زمین و ویلا که بهترین گزینه برای افزایش سرمایه در ایران می باشد . که ما در ادامه بیشتر شما را با مرزن آباد و اهمیت سرمایه گذاری در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا اشنا و اگاه خواهیم کرد . 

خرید زمین شهرکی در مرزن آباد :

خرید زمین  داخل بافت و مسکونی در مرزن آباد و روستاهای حومه یک سرمایه گذاری پرسود و عالی می باشد . مرزن آباد شهری واقع در کوهپایه های زیبا البرز است با چشم اندازی دیدنی از خوش اب و هوا ترین مناطق کشور بشمار می رود . 🙂

منطقه مرزن آباد با داشتن موهبت های خدادادی فروان نظیر :

  • جنگل ها و کوه های بلند
  • چشمه های آب گرم
  • مناظر بکری مثل جاده طویر به ناتر
  • قرارگیری در مسیر کلاردشت ، کجور و جاده ی زیبای چالوس
  • نزدیکی به شهر توریستی نمک ابرود
  • قرار گرفتن دریاچه ولشت در مرزن آباد
  • ابشار زیبای روستای هریجان 
  • شهرک لاله مرزن آباد
  • زمین های داخل بافت و سنددار
  • قرار گرفتن  مسیر رودخانه ی زیبای چالوس در روستای رزان 
  • وجود اولین سد تلمبه ایی در سیاه بیشه
  • قرار داشتن جنگل زیبای مسیر  روستای باندر تا اشکارلت
  • دهکده گردشگری بنفشه ده
  • دریاچه سد سیاه بیشه و با جنگل های اطراف و وجود مه غلیظ
  • و … 🙂
خرید زمین در مرزن آباد

خرید و فروش زمین در شهر مرزن آباد

خرید زمین سند دار در مرزن آباد 

همه ی ما مشغول و سرگرم کار و زندگی خودمان هستیم و وقتی قصد خرید زمین ، ملک تجاری یا ملکی مسکونی داریم کمتر به این این موضوع مهم فکر میکنیم یا احتمال میدهیم  که چه گرفتاری هایی ممکن است بابت همین اشنا نبودن و نداشتن اطلاعات کامل یا درست از قوانین خرید زمین و ملک برایمان پیش بیاید که در خیلی مواقع خسارت های غیر قابل جبرانی را  برایمان به همراه دارد . ما در این مقاله میخواهیم شما را با قوانین خرید زمین اشنا کنیم که سرمایه گذاری عالی و بدون ضرری داشته باشید . 🙂

  1. بعضی از زمین ها در طرح تفصیلی قرار دارند که اصطلاحا به ان گفته میشود درون طرح قرار دارد پس قبل از خریداری  زمین از طرح تفصیلی زمین و مشمول نبودن طرح ملک یا زمین خود اطلاعات کسب کنید .
  2. برخی زمین های کشاورزی و مسکونی سند رسمی ندارند و برای انها بصورت محلی و سنتی سندی تنظیم شده پس قبل از انعقاد قرارداد از صحت اسناد از دفاتر مربوطه و دفاتر اسناد رسمی استعلام کسب کنید تا با خیال اسوده سرمایه گذاری کنید .
  3. د ر هنگام خرید زمین از هویت فروشنده مطمن شوید و کارت شناسایی و کارت ملی او را بخواهید و با مشخصات و مدارک سند زمین یا ملک خود خوب و بادقت مقایسه کنید که اطلاعات ان یکی و هماهنگ باشد .
  4. هرگر قولنامه یا مبایعه نامه ایی  را که در بنگاه بصورت دستی نوشته شده را به عنوان مستندات رسمی قبول نکنید . بنگاه موظف است است مبایعه نامه ایی را که در برگه های  مخصوص اتحادیه املاک پرینت گرفته و به شما کد رهگیری بدهد .

گروه تیم حرفه ایی املاک ویلانوشهر در این مقاله شما را با چند نکته ی مهم و قابل توجه در هنگام خرید زمین و یا ملک های تجاری و مسکونی اگاه و اشنا کرده که شما عزیزان بتوانید با خیالی اسوده معامله ی پرسودی انجام دهید .

خرید زمین مرزن آباد

زمین داخل شهرک در مرزن آباد !

زمانی که شما شهر مرزن آباد را برای سرمایه گذاری و خرید زمین و ویلا انتخاب کردید صد در صد از امتیازات مرزن آباد اگاه و اشنا هستید . مرزن آباد به دلیل نزدیکی به پایتخت کشور یکی از مهمترین امتیازات را برای جذب توریست و سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین و ویلا را به خود  دارد . حالا به چند نکته دیگر هم اشاره میکنیم تا شما عزیزانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهر مرزن آباد را دارید راحتر بتوانید تصمیم گیری کنید :

شرجی نبودن مرزن آباد برعکس  دیگر شهرهای شمالی ، قرار داشتن روستاهای  زیبا ، سرسبز و کوهستانی در اطراف خود ، خوش اب  و هوا بودن ان … در مرزن اباد روستاهایی داریم که حتی در چله ی تابستان  هم هوای زمستانی و سردی پوشیده از مه دارند ، به همین دلیل است که  مرزن آباد را شهر اکسیزن نامیدند .

چرا زمین شهرکی  در مرزن آباد خریداری کنیم ؟!

افرادی که به دنبال خرید زمین شهرکی هستند مطمنا دنبال تامین امنیت بیشتر برای محیط زندگی خانواده و عزیزان خود هستند . همه ی ما می دانیم که ویلاها و زمین هایی که در شهرک قرار دارند دارای نگهبان ۲۴ ساعته هستند و این مهمترین دلیل برای خرید زمین  در شهرک ها می باشد که خیالتان هر زمان که نبودید راحت هست ، شهرک لاله مرزن آباد با معماری زیبا و طراحی مدرن و امنیت بالایی که دارد نظر خیلی از  غیر بومی ها را به خود جلب کرده است  ، منطقه ای با ویوی عالی جنگل ، دنج بودن  و داشتن زمین های داخل بافت و سند دار گزینه ایی خیلی خوب و عالی برای سرمایه گذاری و زندگی می باشد .

قیمت زمین در مرزن آباد

خرید و فروش زمین در شهر مرزن آباد

قیمت زمین در مرزن آباد ؟!

این روزها سرمایه گذاری در زمینه خرید و فروش زمین در مرزن آباد یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای حفظ و افزایش سرمایه گذاری می باشد .  مرزن آباد به دلیل موقیعت جغرافیایی و  اب و هوایی خوبی که دارد همیشه یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور محسوب می گردد و مطمنا با سرمایه گذاری در ان هیچوقت پشیمان نخواهید شد .

گروه مشاورین ما در  دو پلتفرم سایت (املاک ویلانوشهر ) و (املاک پورولی ) با بیش از دو دهه سابقه ی  درخشان و کامل ترین فایل در زمینه ی خرید و فروش زمین ،  ویلا ، خانه های روستایی و کلنگی ، اپارتمان ، ملک های مسکونی و تجاری در منطقه نوشهر ، چالوس ، مرزن آباد  و کجور   همراه شما هستیم که سرمایه گذاری عالی  و پرسود انجام دهید .

ما می توانیم زمین ها و ویلاهایی با قیمت های مناسب و واقعی در مرزن آباد و  روستاهای حومه ( طویر ، باندر ، دلیر ، فشکور ، میچکار ، رزان ، هریجان و … ) را برای شما تهیه کنیم با هر میزان مبلغ سرمایه ایی که دارید . تیم حرفه ایی ما  با داشتن فایلی کامل از زمین های داخل بافت ، خارج بافت ، سند دار ، عقب نشینی شده و با چشم اندازی زیبا را به شما مشتریان عزیزان معرفی  می کنند تا انتخابی مناسب و دقیق نسبت به سرمایه ی خود داشته باشید .

خب مسلما هم شما و هم همه ی ما می دانیم که قیمت زمین یا ملک در هر کجای کشور بستگی به موقیعت ان ملک مورد نظر دارد که مثلا در چه منطقه ای ، سنددار بودن یا قولنامه ای بودن ملک یا زمین ، داخل بافت یا خارج بافت بودن ان ، داخل شهر بودن یا حومه شهر ، امکاناتی نظیر اب ، برق  و گاز داشتن زمین و غیره با هم متفاوت است . قیمت زمین در شهر مرزن آباد معمولا از ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان شروع می شود تا ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان می باشد که نسبت به موقیعت ان زمین قیمتش تعیین می گردد .

قیمت زمین های داخل بافت در مرزن آباد

اگر قصد خرید زمین در شهر های کوچک و روستاها را دارید یا قبلا خریداری کرده اید حتما نام زمین های داخل بافت به گوشتان خورده است و با این اسم اشنا هستید !!!

ما میخواهیم شما را با خرید و قیمت زمین های داخل بافت بیشتر اشنا کنیم که هنگام خرید و فروش زمین اطلاعات کافی و لازم را داشته باشید که خدای ناکرده ضرری را متحمل نشوید و اصطلاحا بی گدار به اب نزده باشید .

زمین های داخل بافت به زمین هایی گفته می شود که در داخل بافت اصلی شهر قرار دارند و خارج شهر نیستند و از این نظر از اهمیت بالایی برخوردار هستند که شما در زمین های داخل بافت اجازه ساخت و ساز بنا و ملک را دارید ولی در زمین های خارج از بافت اصلی شهر شما اجازه ساخت و ساز ندارید  ، یعنی اگر در این مکان ها کاری غیر از کشاورزی انجام دهید ارگان های مربوطه اجازه جریمه و تخریب بنا و ملک ساخته شده را دارند . پس حتما موقع خرید زمین در مرزن آباد این نکته مهم توجه داشته باشید وبا مشاوران باتجربه ما در تماس باشید تا به شما کمک کنن تا بهترین و پرسودترین  معامله را انجام دهید .

خرید زمین چسبیده به بافت در مرزن آباد

اگر شما هم دنبال خرید زمین یا ملک در اطراف تهران و کرج بودید حتما اسم زمین های چسبیده به بافت را شنیده اید !! ما میخواهیم در این پست توضیح دهیم که زمین های چسبیده بافت یعنی چه و چه تاثیری بر ارزش ملک دارد ؟!!

برتری ملک و زمین های چسبیده به بافت :

  • چون کنار زمین های داخل بافت هستند گرفتن انشعابات مثل اب ، برق و گاز راحتر هست حالا چه از اداره مربوطه یا از همسایه .
  • طرح هادی که معمولا هر ده سال در مناطق روستایی به منظور گسترش بافت روستایی اجرا می شود باعث می شود ملک های چسب به بافت هم بیاید داخل بافت که به این معناست که می توانید از تمامی امتیازات قانونی ملک خوذ برخوردار شوید .
  • ملک و زمین های چسبیده به بافت به امکانات شهری نسبت به زمین هایی که با بافت فاصله دارند نزدیکترن .
  • قیمت زمین های چسبیده به بافت نسبت به زمین هایی که با بافت فاصله بیشتری دارند بالاتر می باشد .

 

قیمت زمینهای دلیر و طویر مرزن آباد

اگر قصد خرید زمین در شمال کشور را دارید توصیه میکنیم حتما حتما از روستاهای دیدنی ، سرسبز و کوهستانی دلیر و طویر دیدن فرمایید مطمنا لذت میبرید از این همه زیبایی خدادای 🙂 روستاهای دلیر و طویر از برندهای شهر مرزن آباد می باشند که طرفداران زیادی برای سرمایه گذاری و زندگی دارد منطقه ای بسیار بکر با طبیعتی خاص و  اب و هوایی کوهستانی همراه با چشمه ابگرم معروف روستای دلیر امتیاز این روستاها رو چند برابر کرده است . خرید زمین و ویلا در طویر و دلیر مرزن آباد با جرات بیان میکنم که از ان دسته معامله هایی می باشد که هیچوقت پشیمان نخواهید شد از انتخاب و سرمایه گذاری خود .

روستای طویر و دلیر به دلبل امکانات رفاهی فراوان و موقیعت جغرافیایی خاص خود از ارزش بالایی برخوردار هست و بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران عزیزمان هم در  روستای طویر و دلیر مرزن آباد در زمینه ی خرید ویلا و زمین سرمایه گذاری کرده اند و زندگی می کنند . قیمت زمین در طویر و دلیر مرزن آباد با توجه با ارزش زمین  و موقیعت جغرافیایی اش با هم متفاوت هست و حتما برای اطلاع از قیمت دقیق و درست زمین با مشاورین املاک ویلانوشهر  تماس حاصل فرمایید تا ما شما را راهنمایی کنیم .

قیمت زمینهای باندر و فشکور مرزن آباد

ما در مورد شهر مرزن آباد در بالا زیاد صحبت کرده ایم و توضیح داده ایم که چرا شهر مرزن آباد برای سرمایه گذاری و زندگی گزینه ی مناسبی هست . شمال کشور بخاطر موهبت های الهی همیشه زیباست و هر نقطه اش زیبایی خاص خودش را دارد . روستاهای باندر و فشکور هم از این قاعده مستثنا نمی باشد . اگر قصد خرید زمین  در مرزن آباد را دارید ، اگر میخواهید در یک منطقه ی خوش اب و هوا زمین  خریداری کنید ما روستاهای باندر و فشکور را به شما معرفی میکنیم . روستای باندر تاج سر شهر مرزن آباد می باشد و شما از باندر می توانید براحتی از منظره های شهر مرزن آباد و روستاهای اطراف ان لذت ببرید .

 

 

زمین های روستای باندر و فشکور  مرزن آباد به دو دسته تقسیم می شوند :

  1. زمین های داخل بافت 
  2. زمین های خارج از بافت

قیمت زمین ها نسبت به تقسیم بندی بالا با هم فرق دارد و مسلما ارزش زمین های داخل بافت و  سند دار بالاتر بوده است و زمین های خارج از بافت ارزش و قیمت پایین تری دارد  ( که ما  کامل در  پست خرید زمین در نوشهر در مورد خرید زمین های داخل بافت و خارج از بافت توضیح داده ایم و شما می توانید برای بدست اوردن اطلاعات لازم این پست را مطالعه فرمایید ) و توصیه ما به شما عزیزان این هست که نسبت به خرید زمین در باندر و فشکور سریعتر اقدام فرمایید که این روستاها به شدت در حال رشد و توسعه می باشد که گزینه ی خوبی برای افزایش سرمایه می باشد . مشاورین با تجربه ما کنار شما خواهند بود با ما تماس بگیرید تا مطمن سرمایه گذاری کنید .

قیمت زمین در مرزن آباد

 

فروش فوری زمین زیر قیمت در مرزن آباد 🙂

ممکن است برای همه ی ما اتفاق افتاده باشد یا حداقل در اطراف خود داشتیم عزیزانی که در موقیعت هایی قرار گرفتن مثل مهاجرت به شهر یا کشوری دیگر ، خرید ملک های مسکونی یا تجاری با موقیعتی بهتر بسته به نیاز خود ، هزینه  ازدواج ، مسکن ، تحصیل یا شغل  برای خود یا فرزندان شان قصد فروش فوری زمین یا ملک رو داشتن و حاضر هستن زمین یا ملک خود را زیر قیمت بازار و ارزش ان بفروش برسانند تا زودتر به خواسته شان برسند ، از  این رو پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید زمین  را دارید حتما اول به سراغ همچین مواردی بروید به اصطلاح عامیانه پول لازما که صد در صد برایتان پرسودتر است .  تیم حرفه ای ما می تواند گزینه های زیادی را بهتون معرفی کند تا بتوانید یک فرصت سرمایه گذاری بی نظیری  داشته باشید .

خرید زمین در پردنگون مرزن آباد 

 خرید زمین در پردنگون  مرزن آباد هم یکی از پیشنهادهای ما به شماست  این روستا بین شهر مرزن آباد  و کلاردشت واقع شده است  . پس از عبو از جاده ی پر پیچ و خم و زیبای کندوان و بعد از هفت کیلومتر از شهر مرزن آباد به سمت شهر کلاردشت به روستای زیبا و سرسبز پردنگون می رسیم . پردنگون به معنای سرزمینی میان تپه هاست که از قدمتی طولانی بین روستاهای شهرستان چالوس و شهر مرزن آباد دارد . لازم دیدم که به این نکته هم اشاره کنم که روستای پردنگون مرزن آباد نقش بسزایی هم در تولید علم و امور فرهنگی و سیاسی در سطح استان مازندران داشته و با داشتن مردمانی خون گرم و مهمان پذیر همیشه مورد توجه غیر بومی ها بوده است . خرید زمین در روستای بکر پردنگون مرزن آباد یه سرمایه گذاری عالی و پرسود می باشد .

خرید زمین در هریجان مرزن آباد 

زمانی که اسم روستای هریجان مرزن آباد به میان می اید تمام بومی های منطقه با این روستای سرسبز و کوهستانی اشنایی کامل دارند و این روستا را یکی از بهترین های منطقه نام می برن . خرید زمین در هریجان مرزن آباد  بخاطر موقیعت جغرافیایی و اب و هوای و طبیعتی که دارد نظر خیلی از غیربومی ها و سرمایه گذاران و بسیاری از پایتخت نشینان و اهالی شهرهای بزرگ را برای خرید زمین و ملک به این روستای بکر و کوهستانی جلب کرده است و مورد توجه قرار گرفته است . 

قیمت زمین در روستای هریجان مرزن آباد

تماس بگیرید ! ما اشراف خوبی داریم نسبت به شهر مرزن آباد و روستاهای حومه . هر سوالی داشته اید ما در خدمت شما هستیم چه در مورد قیمت ملک و زمین در نوشهر  و شهر مرزن آباد ، چه در مورد قوانین جاری در مورد مجوز ساخت در قسمت های مختلف . مطمئن باشید ما اطلاعات خوبی را در اختیار شما می دهیم از اینکه در خدمت شما هستیم خوشحالیم . 🙂


( ـــــــــــــــــ   خرید از شما ، تضمین  سود از ما   ـــــــــــــــــــ )


 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 003