زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

خرید زمین و باغ در رزان مرزن آباد

این روزها سرمایه گذاری در خرید و فروش زمین ، باغ ، ویلا و خانه روستایی در  رزان مرزن اباد یکی از مطمن ترین راهها برای حفظ و افزایش سرمایه شما خریداران گرامی می باشد . ما در یک پست جداگانه و کامل در مورد  اهمیت خرید و فروش زمین   و ویلا در شهر مرزن آباد توضیح داده ایم .  از این رو برای یک سرمایه گذاری بی نظیر و سود بالا حتما  باید با یک تیم حرفه ایی و باسابقه در خرید  و فروش زمین ، ویلا ، خانه روستایی و کلنگی و زمین های هکتاری و کشاورزی مشورت کنید تا بهترین معامله را انجام دهید . منخصصین گروه املاک ویلا نوشهر  با سابقه ایی بیش از دو دهه بدون شک بهترین گزینه برای انجام و مشاوره معاملات شما در زمینه خرید و فروش زمین در مرزن اباد ، کلاردشت  چالوس ، نوشهر و روستاهای حومه می باشد .

خرید زمین رزان مرزن اباد

زمین ـ رزان ـ مرزن اباد

 مزایای سرمایه گذاری مرزن آباد رزان :

رزان یکی از روستاهای سرسبز و زیبای شهر مرزن اباد می باشد و به دلیل داشتن مسافت کم با مرزن اباد همیشه مورد توجه  غیر بومی ها بوده است . با قرار گرفتن رودخانه چالوس در این روستای دنج و زیبا بر اهمیت ان افزوده شده . اب و هوای سالم و داشتن زمین های حاصلخیز بستر را برای کشاورزی ، درختکاری ( انواع درخت های میوه ازجمله گردو ، گیلاس ، سیب ، انار و …) و پرورش گلهای زینتی فراهم نموده . رزان به دلیل موقیعت جغرافیایی و اب و هوایی و خاک حاصلخیز بهترین محل برای کاشت برنج ، گندم ،جو و یونجه می باشد . حال که از امتیازات خرید زمین و ویلا در رزان مرزن اباد صحبت کردیم میخواهیم شما را بیشتر با مزایای خرید و فروش زمین در رزان مرزن اباد اشنا کنیم .

  • زمین های مسکونی داخل بافت با داشتن جواز ساخت
  • اب و برق و گاز سر زمین
  • محیطی دنج و ارام مناسب برای دور بودن از هیاهو و شلوغی شهرهای بزرگ
  • مسافت کم با چالوس
  • ویوی بینظیر جنگل و رودخانه
  • سند مورد تایید بخشداری شهر مرزن اباد
  • جمیعت کم

خرید زمین داخل بافت در رزان

یکی از امتیازات مهم خرید و فروش زمین و ویلا در رزان مرزن اباد داخل بافت مسکونی بودن زمین ها می باشد که این یعنی شما راحت می توانید در زمین خود خانه یا ویلا مورد نظر خود را بسازید ولی اگر زمین شما داخل بافت نباشد به این معنی ست که شما نمی توانید ملکی در ان بسازید و ارزش زمین شما کمتر از زمین های داخل بافت است و هر چه زمین شما با مناطق داخل بافت  بیشتر فاصله داشته باشد ارزش زمین شما کمتر میشود .

خرید زمین در هریجان مرزن اباد را به عنوان یک سرمایه گذاری عالی به شما عزیزان پیشنهاد می شود .

به این نکته  مهم  حتما توجه داشته باشید که زمین داخل بافت حتما خریداری کنید . ولی اگر قصد ساخت ملک  حداقل تا چند سال اینده را ندارید یا بودجه شما کم است خرید زمین های خارج از بافت گزینه خیلی خوبی می تواند باشد که با داخل بافت امدن زمین شما سود بالایی می کنید . پس  حالا متوجه شدیم  که  منظورمون از داخل بافت بودن  زمین چیست .

زمین در روستای رزات مرزن اباد

خرید و فروش زمین رزان مرزن اباد

اهمیت معامله در رزان مرزن آباد :

رزان مرزن اباد بخاطر دنج بودن ،  ویوی ابدی و رودخانه ی زیبایش که از وسط روستا عبور میکند مطمنا یکی از ان معامله هایی هست که هرگز شما را پشیمان نمیکند .  شما مشتریان عزیز می توانید با خیالی اسوده و مطمئن در رزان مرزن آباد سرمایه گذاری کنید و این نکته ی مهم را هم عرض کنم که روستای رزان مرزن اباد دهیاری و شورا ندارد و شما حتما قبل از معامله استعلام زمین یا ملک خود را از بخشداری شهر مرزن اباد بگیرید . گروه مشاورین املاک پورولی   همیشه کنار شما عزیزان هستند تا بتوانید یک خرید ویژه و استثنایی را داشته باشید با بالاترین سود …

خرید زمین ـ رزان ـ مرزن اباد

زمین ـ روستای رزان ـ مرزن اباد

 املاک ویلانوشهر با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه

خرید و فروش ملک و فایل های اکازیون + مشاوران مجرب

درنگ نکنید ؛ همین حالا  با ما تماس بگیرید :     ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 002