زمان انتشار : 5 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

زمین سنددار ویو دریا جنگل نوشهر

فروش دو قطعه زمین با سند تک برگ درست دل جنگل اونم منطقه بام نوشهر با قیمت ارزان در متراژ ۲۹۰۰ و ۵۵۰ متری و ویو دریا و جنگل که این قطعات خوش قواره رو شما هیچ کجا نمی تونید پیدا کنید بالاتر از این زمین به سمت جنگل هیچ قطعه ای وجود نداره چرا که بعدش جنگل است و زمینی برای اینکه کسی صاحبش بشه نیست بالا نسبت زمین خوارها 🙂 . هر متر زمین داخل بافت نوشهر در یه جای معمولی حدود متری یک و نیم میلیون است حالا شما تصور کنید این زمین با این ویژگی باید متری چند باشه بهتره تماس بگیرید و بهتون نشون بدیم قیمتش متری چند هست تا از تعجب دهنتون باز بمونه . چون صاحب زمین پول لازمه و غیر بومی هم هست و نیازی به این زمین نداره و خیلی وقته سراغ زمینش هم نیومده از این لحاظ این زمین رو میخواد بفروشه.

زمین ارزان پای کوه

این زمین مستطیل شکل که بالاتر از هر زمینی شاید در نوشهر و چالوس باشه که چسبیده به جنگل است و دور و بر این زمین هیچوقت ساخته نخواهد شد چرا که تمامی دور و برش منابع ملی است این زمین تمامی مجوزها را ادارت منتبع طبیعی و جهاد کشاورزی دارد و هیچگونه مشکلی ندارد شما برای ساخت ویلا در این زمین هیچگونه مشکلی ندارد و انشعابات را راحت دارید املاک ویلا نوشهر به شما برای خرید این زمین پیشنهاد ویژه دارد چرا که این زمین هم چسبیده به جاده بوده و هم با ویوی که دارد شما تا چالوس را در دیدرس خود دارید.

زمین فروشی حومه نوشهر

تا یادمون رفته باید بهتون مکان این زمین رو معرفی کنیم این زمین در اطراف نوشهر و بین نوشهر و نور بوده و تا جاده اصلی حدود یک کیلومتری فاصله دارد و تا خود نوشهر نیز حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد البته زمین سنددار ویو دریا جنگل نوشهر در دو سه روستا فقط موجود است که بندپی یکی از اون مکان ها است

 

 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00