زمان انتشار : 1 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

معرفی بهترین موقیعت های خرید و فروش  ملک در منطقه  هریجان ،کلاردشت  ، مرزن اباد ، چالوس ، نوشهر . قدم به قدم همراه شما مشتریان عزیز ، مشاوره دقیق  در خرید و فروش ویلای لوکس و ارزان ، زمین و خانه روستایی در شمال کشور ، تضمین سود عالی و بالا  در معاملات و … توسط مشاورین املاک ویلانوشهر صورت میگیرد . کافیست هم اکنون با ما تماس بگیرید .

 

خرید زمین در هریجان و سیاه بیشه مرزن اباد

هریجان یکی از مناطق خوش اب و هوا در استان مازندران بشمار می اید  و از جاهای دیدنی کلاردشت و مرزن اباد است . پایتخت نشینان با چند ساعت رانندگی می توانند یک اخر هفته خوب را پشت سر بگذرانند و تا پای ابشار هریجان در حدود ۸۰ متر ارتفاع بروند و از منظره ی زیبای ان لذت ببرند.

روستای هریجان یکی از منطقه های کوهستانی با طبیعت بسیار دیدنی و بکر از شهر مرزن آباد بشمار میرود که ما در یک پست جداگانه در مورد شهر مرزن آباد و اهمیت سرمایه گذاری در ان کاملا برای شما عزیزان توضیح دادیم . سفارش میکنیم حتما این پست  ( خرید زمین  و ویلا در مرزن آباد ) را مطالعه فرمایید تا با اگاهی کامل سرمایه گذاری مطمن و پرسودی داشته باشید .

خرید زمین در روستای هریجان واقع در جاده چالوس !

این یک معامله بی ضرر است … !

روستای هریجان یکی از نقاط  گردشگری محبوب در منطقه کلاردشت مازندران است  که این فرصتی عالی برای یک سرمایه گذاری بی نظیر می باشد . این ناحیه با طبیعت بکر و جنگلی و حیات وحش بی نظیری که دارد همواره مورد توجه توریست ها و طبیعت دوستان قرار گرفته است . بعلاوه با داشتن آبشاری خاص و دیدنی گردشگران زیادی را به سمت روستای هریجان می کشاند .

خرید زمین در هریجان و سیاه بیشه مرزن اباد

مزایا خرید زمین و ملک در هریجان و سیاه بیشه مرزن آباد : 🙂

  • طبیعت  بسیار بکر و دیدنی با اب و هوای سالم و کوهستانی
  •  داشتن یکی از بزرگترین آبشارهای استان مازندران
  • دشت های پر از گل های رنگانگ و گیاهان دارویی و حیات وحش
  • معماری روستای هریجان با خانه های زیبا و سقف های شیروانی
  • مسافت کم با استان تهران و کرج
  • زمین های داخل بافت و با جواز ساخت
  • ویوی سد سیاه بیشه و روستای کوهستانی سیاه بیشه
  • ویوی جاده کندوان و رستوران های زیبای دره هریجان

 

  بهترین منطقه کوهستانی چالوس برای خرید زمین و ملک کجاست ؟!

چرا خرید زمین و ملک در روستاهای  هریجان  و سیاه بیشه جاده چالوس یک سرمایه گذاری پرسود و تضمینی می باشد ؟! روستای هریجان و سیاه بیشه در منطقه  آیی حفاظت شده قرار دارد . طبق گفته محیط بانی هریجان و سیاه بیشه گونه های جانوری متعددی از قبیل کبک ، بز و کل ، خرس ، پلنگ در این منطقه زندگی می کنند . هریجان با داشتن آبشارهای متعدد و بلند و علفزارهای وسیع و دشت های پرگل و گیاهان دارویی فراوان از جمله اویشن ، پونه ، گل گاوزبان ، بابونه ، چای کوهی ، والک ، گلپر ، اسکاک ، چوچاق ، انگیسون و … ، داشتن هوای پاک و سالم  گردشگران و توریست های غیر بومی زیادی رو به این منطقه کوهستانی جذب کرده .

قیمت زمین در هریجان مرزن آباد

 

خرید زمین داخل بافت با جواز ساخت در هریجان مرزن اباد :

همونطور که در عنوان بیان کردم شما راحت می توانید با خیالی اسوده  و مطمن اقدام به سرمایه گذاری در روستای زیبا و خوش و اب و هوای هریجان مرزن اباد کنید و از داخل بافت بودن زمین و داشتن جواز ساخت بنای خود اطمینان کامل کسب کنید .

زمین ها در متراژهای مختلف ۳۰۰ متری ، ۵۰۰ متری ، ۷۰۰ متری ، … و هکتاری در روستای هریجان می باشند که می توانید یک ویلا لوکس یا خانه باغ زیبا در ان داشته باشید . املاک پورولی با سابقه ایی بیش از دو دهه  و داشتن کادری مجرب و حرفه ایی توانسته اعتماد شما عزیزان را جلب کند و همیشه بهترین مشاوره و راهنمایی رو به شما مشتریان گرامی داشته تا بتوانید یک سرمایه گذاری عالی و مطمن  داشته باشید تا هرگز از انتخاب و سرمایه گذاری خود پشیمان نشوید .

قیمت زمین در هریجان و سیاه بیشه مرزن اباد

روش های معامله زمین و ویلا در هریجان و سیاه بیشه مرزن آباد   :

حتما برای شما و همه ی ما پیش امده که قصد خرید زمین ، ویلا و یا خانه مورد نظر خود را داشتیم ولی به دلیل قیمت بالای آن و یا نداشتن ان مبلغ مورد نیاز در آن زمان نتوانستیم معامله را انجام دهیم . که خواهان معامله به روشهای مختلف از جمله پرداخت بصورت قسطی ، معاوضه با خودرو و یا ملک و زمین در منطقه ای دیگر در سرزمین زیبا و پهناور کشور عزیزمان ایران بودیم .

خب یکی از این روشها پرداخت بصورت اقساطی می‌باشد که معمولا روشی آسان  و راحتری می باشد . که شرایط ان به این صورت می باشد که شما خریداران عزیز نصف مبلغ ملک را پرداخت کرده و مابقی را طبق توافق دو طرف در چند فقره چک و طی زمان تعیین شده  به فروشنده پرداخت نمایید .

روش بعدی معامله بصورت معاوضه با خودرو یا و آپارتمان می باشد . تصور کنید شما یک آپارتمان در نقطه دیگری از محل سکونت خود دارید که میخواهید ان را با زمین در شمال معاوضه نمایید . این را هم عرض کنم که این مدل معامله منوط به این می‌باشد که طرف معامله از آپارتمان شما رضایت داشته باشد و نظرش را جلب کرده باشد که این نوع معامله ها به ندرت صورت میگیرد و از ان معامله های سخت بشمار میرود .

خرید زمین در سیاه بیشه مرزن آباد

کامل ترین فایل های زمین و ویلا و خانه روستایی را از املاک ویلانوشهر  بخواهید .

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 001