زمان انتشار : 2 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

خرید زمین دزدک نوشهر

چنانچه قصد خرید زمین در دزدک نوشهر را دارید انتخاب درستی در پیش دارید و تصمیم درستی گرفتید دزدک نوشهر جزو مناطقی بسیار خوب نوشهر به شمار می‌رود این روستا در همسایگی روستای چلک نوشهر و چلندر نوشهر قرار دارد .

خرید زمین دزدک نوشهر

حدود ۱۲ کیلومتری نوشهر واقع شده که ساحل شنی آن را تفرجگاه بانک مرکزی قرار گرفته و در سمت جنوب آن پای جنگل میباشد یعنی اتصال دارد به جنگل و البته شهرک‌های خوبی در این منطقه قرار دارد این زمین که بنده به جهت معرفی به شما در سایت ویلا نوشهر قرار داده ام یک زمینه همه چیز تمام می باشد بهتر از زیاد وقت شما عزیزان را نگیرم به توضیحات بیشتر در مورد زمین را در پایین خدمت شما عزیزان عرض کنم.

فروش زمین دزدک نوشهر

این زمین در حدود ۳۵۰ متر مربع می باشد که دو بر می باشد دارای سند تک برگ شش دانگ بوده منطقه غیر بینشین قرار دارند ویوی جنگل ابدی داشته و همچنین دارای جواز ساخت برای ساخت حدود ۲۰۰ متر بنا می باشد یعنی شما می‌توانید به راحتی یک ویلای تریبلکس را در این زمین بسازید قواره زمین طوری میباشد که شما خیلی راحت میتوانید آنرا به دو قطعه زمین نیز تفکیک کنید.

انشعابات روی زمین قرار دارد دور تا دور زمین ساخت و ساز شده است اما ویو جنگل آن به سبب اینکه دو کوچه در دو طرف زمین قرار دارد همیشگی در ابدی می باشد البته ویلاهایی که اطراف این زمین قرار دارند همگی هم کف می باشند.

از کوچه ۶ متری تشکیل شده است کاربری زمین مسکونی می باشد قیمت بسیار مناسبی دارد و مالک حاضر به معاوضه زمین نیز می باشد البته قسمتی از معامله را به صورت پول نقد و مابقی را به صورت خودرو نیز معاوضه تهاتر می‌کند.

نکته مهمی که در مورد این زمین وجود دارد این است که شما در نزدیکی این زمین زمینه هایی که این ویژگی راحتی ندارند با قیمت بالاتری برای فروش به ما سپرده شدند اما مالک این زمین تصمیم گرفته است و خریدار نقدی بر سر معامله تخفیف نیز دهد.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00