زمان انتشار : 2 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

این پست را میتوان کلیدی ترین پست در مورد زمین در نوشهر عنوان کرد چرا که در مورد قیمت زمینهای نوشهر به ویژه زمینهای داخل بافت صحبت خواهیم کرد چند زمین داخل بافت ارزان و چند زمین هکتاری به اصطلاح متراژ بالا را به شما معرفی می‌کنیم ویژگی های زمین های داخل بافت و بیرون بافت را با همدیگر بررسی خواهیم کرد و در کدام منطقه نوشهر زمین بخریم را هم به شما آموزش خواهیم داد.

قیمت زمین در نوشهر

فروش زمین در نوشهر با قیمت ارزان و پرداخت شرایطی که در پای کوه بوده و اخرین قطعه نزدیک به جنگل می باشد و البته ویو دریا و جنگل را با هم داد این زمین داخل بافت بوده و براحتی برای ان جواز ساخت صادر می شود اب و برق و گاز نیز روی زمین دارد این زمین ۱۰۰۰ متری از راه جنگل نیز یک راه اختصاصی ۸ متری هم دارد منطقه غیر بومی نشین بوده و بسیار خوش قواره می باشد زمین مذکور عقب نشینی نداشته و یک فایل شسته رفته می باشد هر متر زمین داخل بافت الان تو بندپی هیچی نباشه حداقل متری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است اما مالک این زمین حاضر به فروش شرایطی آن می باشد معمولا این زمین ها بدلیل ویو جنگلی خوبی که دارد خیلی زود به فروش می روند.

خرید زمین در نوشهر

معرفی شهرستان نوشهر  🙂 

خب دوستان و همراهان همیشگی  گروه املاک ویلا نوشهر  قبل از اینکه بخواهیم در مورد سرمایه گذاری یا خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر اطلاعاتی خدمت شما بزرگوارن قرار دهیم  ، لازم دیدم ابتدا شما را با شهرستان زیبا و سرسبز بندری  و  تجاری نوشهر اشنا کنم .

شهرستان نوشهر  در غرب استان مازندران قرار دارد که دارای دو بخش و ۴ دهستان است .مساحت نوشهر حدودا ۱۷۱۸ کیلومتر مربع است و تقریبا حدود ۷/۲۳ درصد از کل استان مازندران را به خود اختصاص داده است . شهرستان نوشهر یکی از معدود شهرهای کشور  هست که در حوزه راهداری  از سه طریق  هوایی ، زمینی و دریایی را دارا می باشد که این امتیاز هم نوشهر را یکی از مهمترین شهرهای شمالی  کشور کرده است .

نوشهر دارای سه شهر به نام های شهر نوشهر ، شهر کجور و شهر پول می باشد و دو بخش کجور و مرکزی و ۶ دهستان به نام های بلده کجور ، کالج ، پنجک رستاق ، زانوس رستاق ، خیرودکنار و تابعه کجور می باشد که بزرکترین بخش این شهرستان بخش کجور می باشد . راستی شما اگر از تهران به سمت نوشهر در حرکت هستید و بخواهید به منطقه کجور بروید می توانید براحتی از شهر زیبای مرزن آباد به منطقه ی کجور و کندلوس و پول بروید . در ضمن اگر قصد خرید زمین در شهر مرزن آباد را دارید ما می توانیم کمک تان کنیم تا در بهترین منطقه مرزن آباد سرمایه گذاری کنید .

زبان مردم نوشهر طبری و گویش کجوری صحبت می کنن . این گویشبه گویش مردم چالوس و نور شبیه هست .

شهرستان بندری نوشهر با هتل ها و اقامتگاه های جذاب و فراوان و جاذبه های بی نظیر ، فاصله کم میان دریا و جنگل ، همچنین دسترسی اسان و راحت به جاده های اصلی کشور مانند جاده کندوان از غرب در حدود فاصله ده کیلومتر ـ  جاده هراز در حدود ۱۰۰ کیلومتر اهمیت این شهر ساحلی و بندری رو بالاتر برده است .

 

اب و هوای نوشهر چگونه ست ؟

همه ی ما از طبیعت و موهبت های  طبیعی و خدادادی شمال کشور اگاه هستیم و می دانیم که هر منطقه ی شمالی زیبایی منحصر بفرد خود را دارد . 

اب و هوای نوشهر دو مدل است ، اولی اب و هوای جلگه ای معتدل مرطوب و دومی اب و هوای کوهستانی سرد و نیمه مرطوب  . شهرستان نوشهر هم همانند سایر شهرهای شمالی کشور دارای اب و هوای نیمه مرطوب و استوایی است .

خرید زمین و باغ در نوشهر 

اگر تا بحال تجربه ی خرید زمین و باغ در شمال کشور نوشهر را نداشته اید این قسمت را با دقت مطالعه کنید . افزایش جمیعت ، الودگی هوا ، ترافیک و الوذگی های صوتی باعث شده که بسیاری از مردم شهرهای بزرگ و صنعتی فرار را بر قرار ترجیح بدن و به سمت شمال کشور برای خرید زمین و باغ و ویلا در نوشهر اقدام کنند .

اگر شما هم از ان دسته افراد می باشید که در زمینه خرید زمین و باغ در شمال اشنایی کافی ندارید حتما به ادامه مطلب توجه کنید :

نکات مهم در خرید زمین و باغ در شمال :

  1. بررسی زمین و باغ از نظر موقیعت منطقه ای
  2. بررسب باغ از نظر حقوقی
  3. قولنامه نویسی برای خرید باغ و زمین در شمال
  4. بررسی سند باغ و زمین در شمال
  5. بررسی امکانات باغ و زمین 
  6. تعین بودجه برای خرید باغ و زمین 

خرید زمین در نوشهر سوداور است 

چرا می گوییم که سرمایه گذاری درزمینه خرید زمین و ویلا در نوشهر پرسود است ؟! برای همه ی ما مهم هست  جایی که قرار است در ان سرمایه گذاری یا زندگی کنیم از نظر رشد اقتصادی و محیط زندگی چگونه است و ایا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا نه که ما اینجا به چند نمونه  به طور مختصر و کوتاه اشاره می کنیم تا شما  همراهان همیشگی املاک ویلا نوشهر بهتر تصمیم گیری کنید :

  • از جمله شهرهای شمالی کشور است که به منطقه ازاد تجاری تبدیل شده است .
  • به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد .
  • یکی از بی نظیرترین شهرهای توریستی و گردشگری کشور می باشد .
  • نوشهر منطقه ای با طبیعت جنگلی و ساحلی کنار هم می باشد که این موهبت بر محبوبیتش افزوده است .
  • وجود ساحل امن منطقه دهنو و ساحل سیترا در شهر نوشهر
  • دسترسی اسان به شاهراه های اصلی کشور مانند جاده هراز و جاده کندوان ( روستای هریجان و سیاه بیشه مرزن آباد  هم در همین جاده ی رویایی قرار دارد ) 
  • یکی از بهترین مناطق برای خرید زمین و ویلا می باشد چون به سرعت ارزش ملک در حال رشد و افزایش می باشد .
  • باغ گیاه شناسی نوشهر (دومین باغ گیاه شناسی در کشور از نظر قدمت و وسعت ) .
  • وجود ابشار دارنو  و ۶ ابشار دیگر که در قلب جنگل های هیرکانی قرار گرفته است .
  • قرار گرفتن جنگل زیبا سیسنگان که از معروف ترین پارک های جنگلی کشور می باشد و در ۲۷ کیلومتری جاده نوشهر به رویان واقع شده است .

و بسیار امتیاز دیگر که شهرستان نوشهر را به یک منطقه خاص برای سرمایه گذاری پرسود و رو به افزایش  تبدیل کرده است

 

 شناسایی زمین داخل بافت 🙂

زمین اگر داخل بافت باشد یعنی طرح هادی در ان انجام شده باشد بسیار ارزشمند است و زمین های بیرو بافت چون از نظر قانونی مجوزی برای ساخت ندارند کمتر استقبالی از آن می شود اصولا بعد زمین شهرکی نوشهر زمین های پای کوه و چسبیده به جنگل بیشترین توجه را از طرف خریداران و سرمایه گذاران دارد چرا که این زمین ها ویو جنگل ابدی دارند و این ملاک بسیار بالایی برای خریدران غیر بومی است چرا که خریداران غیر بومی که از استان های بزرگ از جمله پایتخت که فاصله می گیرند دنبال زمین هایی هستند که ویو جنگل همیشگی داشته باشند خرید زمین در نوشهر در قیمت های مختلف و شرایط مختلف می باشد.

بررسی زمینهای شهرکی نوشهر

زمین های شهرکی یک امتیازی که دارند این است که معمولا اکثر آنها داخل بافت هستند و بیشترشان نیز سند دار می باشند زمین سند دار چون اعتماد کامل در معامله اون وجود دارد خریدارها بیشتر به خرید زمین سند دار گرایش دارند از این رو زمین شهرکی انتخاب اول همه خریدارهای غیر بومی می باشد چه برای ساخت ویلا شخصی یا برای ساخت و فروش آن است.

زمینهای شهرکی در نوشهر بسیار مناسب برای خرید هستند چه سرمایه گذاری میان مدت به چه سرمایه گذاری بلند مدت حتماً جوابگویی خواهند بود و بازدهی بالایی خواهند داشت خوب حتما دقت کنید موقع خرید زمین که در یک شهرک برند باشد این شهرک در منطقه برند واقع شده باشد و لوکیشن شهرک صدرا منطقه نیز یک لوکیشن و موقعیت جغرافیایی خوبی داشته باشد.

مدارک و اصالت شهرک را بررسی نمایید این نکته بسیار مهم میباشد به صرف محسوب بودن یک مجموعه بزرگ آن را شهرک ننامید بلکه شهرت شهرک در منطقه نیز بسیار اهمیت دارد مالک شهرک اگر یک انسان بزرگ و موفقی باشد و آینده خوبی را میتوان برای شهرک در نظر گرفت.

زمین داخل بافت بخریم یا زمین بیرون بافت؟

این سوال یک سوال بسیار مهم می باشد سعی می کنم یک جواب منطقی و ساده به شما بدهم شما اگر قصد دارید برای آینده و در نگاه سرمایه گذاری زمین بخریم سعی کنید زمین بیرون بافت و زمین هایی که نزدیک به بافت هستند را خریداری کنید که با آنها زمین های چسبیده به بافت یا الحاق به بافت نیز می گویند چرا که امروز با قیمت پایین یک زمین را خریداری میکنید طی ۳ تا ۵ سال آینده این زمین به داخل بافت می آید شما به قیمت روز یک زمین داخل بافت در آن زمان مالک زمین هستید و رشد زمین شما چند برابر خواهد بود.

اگر زمینی که می‌خواهید بخرید بلافاصله در آن ساخت و ساز نمایید پس سعی کنید زمین داخل بافت بخرید حال اگر زمینی که داخل بافت خریده‌اید کاربری آن مسکونی است که بهتر می باشد اگر نگاه سودآوری برای آن در نظر گرفته اید سعی کنید یک زمین با کاربری غیر مسکونی بخرید که بتوانید برای آن تغییر کاربری بگیرید چرا که زمینه با کاربری مسکونی گران تر از زمینهای با کاربری غیر مسکونی هستند.

قیمت زمین های نوشهر در سال ۱۴۰۲

یک نگاه کارشناسی می خواهم به شما هدیه دهم به عنوان اینکه آیا زمین در سال ۱۴۰۲ در شمال کشور به ویژه نوشهر افزایش پیدا خواهد کرد یا شما هنوز فرصت دارید از این رو کودی که در بازار حاکم است برای سرمایه گذاری خود استفاده کنید ببینید دوستان عزیز متاسفانه یا خوشبختانه زمین در سال ۱۴۰۲ نیز شاهد رکود خواهد بود بزارید به شما یک سیگنال بدهم.

الان اکثر پیمانکاران و سرمایه‌داران بزرگ منطقه برای ساخت و ساز خود به خرید زمین روی نمی آورند بزارید واضح تر بگویم یعنی کسی که سرمایه بالایی دارد د ویلا سازی انجام دهد نمی‌آید زمین بخرد و در آن ویلا بسازد بلکه به سراغ مشارکت در ساخت می رود یعنی می‌گوید زمین از شما باشد و ساخت از بنده و سود آن را نیز تقسیم خواهیم کرد چرا این اتفاق افتاده است چرا که آن سرمایه دار می‌داند که اگر ملکی را بخواهد در زمینی که خریداری نموده است بسازند باید هم پول زمین بدهد و هم هزینه ویلا را انجام دهد و چون بازار رکود است برگشت این پول زمان‌بر خواهد بود و سرمایه و خوابیده است.

اما اگر بخواهد مشارکت در ساخت انجام دهد زمین که از آن شما باشد ایشان با ساخت ویلا مبلغ بسیار کمتری از پول را وسط خواهد آورد یعنی ایشون به نسبت خرید زمین و ساخت ویلا تنها به ساخت ویلا می پردازند و در حدود ۴۰ درصد پولی که قرار بود بیاورد برای ساخت ویلا را خواهد آورد.

زمین های جنگلی جلگه ای در نوشهر

خوب وقتی شما میخواهید زمینی را در نوشهر بخرید حتماً به منطقه ای که در آن زمین خریداری می‌کنید بسیار توجه داشته باشید یک سری مناطق برای خریدار بسیار جذابیت دارد یعنی خریدار اگر به هر قطعه زمین در آن منطقه یا روستا مراجعه کند نه خبری از زمینهای ملی است نه زمین های جنگلی جلگه‌ای به چشم می‌خورد و و نه با زمین های اوقافی روبرو خواهد شد و با خیال راحت می تواند هر زمینی که پسندید را معامله نماید فقط باید به بیرون بافت و داخل بافت بودن زمین و نوع کاربری آن دقت کند که آن هم میتواند از دهیاری محل استعلام بگیرد و سپس اقدام به خرید نماید.

مادر خیابان ریاست جمهوری چلک زمین جنگل جلگه ای داریم در خیابان کتی انارور زمین اوقافی داریم باز در منطقه فرسیان انارور زمینهای جنگلی جلگه‌ای است و بسیاری از مناطق نهای جنگل جلگه های زیادی وجود دارد اما یکسری مناطق نیز به صورت بسیار لکه های زمین های جنگلی جلگه‌ای وجود دارد که البته چون در متراژ بسیار بالا بوده و قطعه بندی نشده است که خریداران خورد آسیبی وارد نخواهد کرد اما خوب در منطقه سید علی کیا سلطان زمین های اوقافی بسیار زیادی وجود دارد که تمام اطراف آن نیز ساخته شدند و این می‌تواند خریدار را فریب دهد پس خریداران هر زمانی هر زمینی را پسندیدند حتماً استعلام آن را بگیرد.

خرید زمین یا ویلا در نوشهر ؟

بزرگترین سوالی که برای خریدار به وجود می آید این است که آیا در نوشتن زمین خریداری کند یا ویلا بخرد خب این سوال سختی نیست اما خب به نگاه خود خریدار بستگی دارد که یک نگاه سرمایه گذاری دارید حتماً زمین بخرید اگر در کنار سرمایه گذاری یک محلی برای زندگی نیز می خواهید ویلاباغ بخرید و اگر منحصراً دنبال یک جایی برای تفرج و زندگی می خواهید حتماً اقدام به خرید ویلا در نوشهر نمایید ببینید چرا اینگونه پیشنهادی به شما داریم اگر سرمایه گذاری باشد وقتی شما ویلا بخرید سال به سال از ارزش ویلا کم می شوند و به اصطلاح ویلا کلنگی خواهد شد و شما در آخر فقط موقع معامله ملک تنها پول زمین را خواهید گرفت.

اگر هم سرمایه گذاری باشد و هم زندگی باشد ویلاباغ ارزش بیشتری دارد چراکه ویلاها زمین زیادی دارند و یک بنای قدیمی ساخت دارد که یک بازسازی کوچک می‌تواند شما را مالک ویلای خوب کند و شما زمین متراژ زیاد هم برای سرمایه‌گذاری دارید اما عزیزانی که به دنبال یک ویلای خوب هستند که فقط به نگاه سرمایه‌گذاری به آن دارند چرا که ویلای لوکس و شیکی دارند که اینگونه ملکه ها معمولاً زمین های کمی دارند و برای سرمایه گذاری مناسب نیستند و فقط از خود ویلا می تواند مالک استفاده نماید.

خرید زمین نوشهر

اگر از ما بپرسید با پولی که داریم زمین بخریم بهتر است یا ویلا ، ما به شما خرید مسکن را پیشنهاد می کنیم چرا که زمین همیشه خریدار و مشتری خودشو داره و همیشه ارزشش رو به رشد است اما ویلا بعد مدتی کلنگی میشه و ارزشی نداره و شما باید برای فروش فقط روی قیمت زمین حساب باز کنید از این رو سرمایه گذاری زمین بهترین سرمایه گذاری است است اما چرا خرید زمین را پیشنهاد می کنیم این امر چندین دلیل دارد یکی از اون دلایل نزدیکی دریا و جنگل در نوشهر است و دلیل دوم گلوگاه شهرهای شمال بودن نوشهر و چالوس است و هر ساله بسیاری از غیر بومی ها توریست ها از راه کندوان به این شهرهای ساحلی تشریف می اورند و این دو چند سال اخیر ترویست های خارجی بیشماری نیز امده اند

زمین در نوشهر

مازندران جاهای بسیار زیبایی دارد که قبل خرید زمینی باید حسابی و با دقت بهش فکر کرد چرا که ما مناطقی داریم که زمین متری ۱ میلیون است و جاهایی نیز داریم که متری ۸ میلیون است و امر به دلیل ویژگی های خاص اون مناطق است ما جاهای توریستی زیادی در شهر نوشهر داریم از جمله سد آویدر و دریاچه ارواج و رودخانه چلندر و بسیار از جاهای دیگر مثل جنگل بندپی که معروف به بام نوشهر نیز است اما همه اینها فقط دلیلی هستند برای خرید شما .

زمین ارزان

اگر دنبال زمین ارزان هستید ما روستاهای سنگتجن و نیرنگ را پیشنهاد می کنیم اگر دنبال زمین لوکس هستید ما چلک و نارنج بن و بندپی را پیشنهاد می کنیم در هر صورت برای هر خریدی باید با دقت زیاد انتخاب کرد و چند معیار را کنار هم گذاشت و خرید زمین در نوشهر را رقم زد چرا که قیمت زمین نوشهر در هر جایی با جای دیگه فرق اساسی و چندین میلیونی دارد.

زمین داخل بافت نوشهر

زمین داخل بافت و بیرون بافت را باید اول از دهیاری هر روستایی استعلام گرفت و اگر ه هر دلیلی دهیاری روستا با شما همکاری نکرد میتوانید از بنیاد مسکن اون شهرستان استعلام بگیرید اما خب میدانید که ادارات معمولا به استعلامات شفاهی جواب نمیدن و این کار سختی است. پس می توانید برای روستاهای مرزن آباد و کجور و نوشهر روی کمک مشاور املاک ویلا نوشهر حساب باز کنید ولی این نکته را عرض کنیم هر زمانی خرید شما نهایی شد لطفا اقدام به سوال کردن کنید و این نوید را به شما بدهیم ما به تمامی طرح هادی روستاها دسترسی داریم.

زمین اوقافی در نوشهر

ما زمینهای اوقافی در نوشهر کم نداریم از منطقه سید علی کیا سلطان گرفته تا نزدیک رویان که حوزه استحضفاظی اداره منابع طبیعی نوشهر است خیلی از روستاها زمین های اوقافی دارند خیابان کتی انارور نیز شامل این بخش هایی می شود که هم مشتری زیادی برای معاملات ملکی دارد و هم زمین اوقافی دارد .

در مورد زمین های اوقافی این نکته را عرض کنم که چون طرف حساب شما سازمان اوقاف می باشد و سخت گیری های این اداره زیاد است روی این زمین ها زیاد حساب نکنید و از خرید این زمین ها تا جایی که مقدور است خودداری کنید در مورد اینکه زمین اوقافی دارای چه معایبی است و چرا بدترین نوع زمین در نوشهر به شمار میرود در اینده در همین سایت در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

زمین بیرون بافت در نوشهر

دوستان عزیز از شما خواهش می کنم این موضوع را خوب مطالعه کنید . زمین های بیرون بافت ، زمین الحاق به بافت ، زمین چسبیده به بافت همگی جز زمین های خارج بافت هستند و همه اینها یک مفهوم را می رسانند و هیچ کودوم از این زمینها شما حق ساخت و ساز ندارید و مطمئن باشید اجازه ساخت به شما داده نمی شود و نه تنها اجازه ساخت داده نمی شود بلکه انشعابات نیز تعلق نمی گیرد اینکه شما می خواهید خودسرانه اقدام به ساخت ویلا و بنا بکنید و یا حتی زمین خود را بر خلاف قانون محصور کنید مختارید اما این ترس را داشته باشید که هر زمانی ممکن است توسط اداره جهاد کشاورزی مورد تخریب قرار بگیرد

در زمین های بیرون بافت نوشهر چه اقداماتی نباید انجام داد و یا نمی شود انجام داد:

۱- شما حق ساخت و ساز ندارید

۲- شما حق محصور سازی زمین ندارد

۳- حق دریافت انشعابات ندارید ( دیگر ماده ۴ هم نداریم)

۴ – حق دریافت مجوز ساخت و سند نیز ندارید

اینها را عرض کردیم تا بهتر تصمیم بگیرید.و فریب تبلیغات واهی یکسری همکاران را که صرفا دنبال معامله هستند را نخورید.

زمینهای نوشهر مناسب برای سرمایه گذاری های بزرگ

شهر نوشهر پتانسیل بالایی برای افتتاح پروژه های بزرگ دارد و این شهر دارای امتیازاتی می باشد که می توان با یقین گفت در چند سال آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد و سرمایه گذارهای بزرگی به این شهر خواهند آمد هر چند امروزه نیز چند پروژه بزرگ در این شهر در حال استارت خوردن است از افتتاح پروژه ساخت جزیره مصنوعی در نوشهر گرفته تا بهره برداری از هتل ۵ ستاره آراز که در چلک نوشهر و نوار ساحلی ما قرار دارد و اگر برای شما سوال پیش آمد چرا باید نگاه خریداران و سرمایه گذاران به نوشهر باید تغییر کند و بیشتر به سمت نوشهر بیایند چیست؟! باید بگویم که نوشهر کمترین فاصله دریا و جنگل را دارد و شما هیچ کجای شمال کشور فاصله دریا و جنگل به این قدر کم نیست.

بهترین منطقه نوشهر برای زندگی کجاست ؟!

انتخاب یک منطقه مناسب برای زندگی و خرید زمین و ویلا را همیشه طبق فاکتورها و عواملی که برای شما و اعضای خانواده تان مهم و دارای الویت هست اغاز کنید . چند دلیل مهمی که غیر بومی ها شمال کشور را برای زندگی و سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین و ویلا انتخاب میکنن خوش اب و هوا بودن ، طبیعت بی نظیر ان و ارامش این مناطق می باشد .

برخی از نکانی که باید به ان توجه کنید هنگام خرید زمین و ویلا در نوشهر رو بصورت خلاصه اینجا بیان میکنیم :

  1. قیمت خرید زمین و ویلا
  2. امکاناتی که ان منطقه برای کار و زندگی دارد
  3. ارزش املاک در نوشهر
  4. توجه داشتن به امنیت ان منطقه
  5. توجه به شرایط اب و هوایی ان منطقه

حالا ما با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا چند منطقه را برای زندگی و خرید زمین و ویلا به شما پیشنهاد میکنیم :

  • چلک نوشهر 
  • منطقه لتینگان نوشهر
  • منطقه ونوش مازندران
  • منطقه نخ مازندران
  • منطقه ملکار نوشهر
  • منطقه مزگاه نوشهر 

( ــــــــــــــــــــ خرید و فروش زمین های منطقه نوشهر با قیمت های استثنایی ـــــــــــــــــ )


 

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : 00