زمان انتشار : 3 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

زمین چسبیده به کوه نصف بافت باغات و نصف دیگه بافت مسکونی با دید به دریا و دو دروازه مجزا که دور تا دور دیوار کشیده شده است.

زمین پای کوه در شمال

این توضیحاتی که برای شما راجع به زمین نوشتیم در محدوده نوشهر میباشد ولاً زمین در شمال قیمت های متفاوتی دارد گاهی شما می خواهید در منطقه رشت زمینه خرید می‌خواهید در منطقه گرگان یا گلستان بخری گاهی هم در مازندران در هر یک از این استان‌ها اگر قصد خرید زمین دارید باید بدانید هر منطقه با منطقه دیگر فرق می‌کند الان در یک روستا زمین در یک طرف روستا یک قیمت دارد و در طرف دیگر همان روستا قیمت دیگری دارد.

حالا شما تصور کنید در منطقه ای به وسعت یک استان و شهر های مختلف و ویژگی های مختلف اختلاف قیمت به چه صورت است بهترین و توریستی ترین منطقه در شمال کشور اول استان مازندران سپس شهرهای نوشهر چالوس و نمک آبرود میباشد این برتری به دلیل فاصله کمی که بین دریا و جنگل است موجود میباشد شما منطقه خیرودکنار نوشهر را تصور کنید شما منطقه امیررود نوشهر را بررسی کنید حتی شما بندپی نوشهر را هم آنالیز کنید می بینید .

مشخصات تکمیلی

این مناطق از مناطق توریستی می باشد این ادعا که این منطقه جزو مناطق توریستی است و زمین در آن حکم طلا دارد به دلیل استقبال بالای ویلا نشینان و غیر بومی ها است در مورد خرید زمین حتماً با مشاور املاک ویلا نوشهر مشاوره ای داشته باشید چرا که ما بهترین قطعات را با قیمتهای بسیار مناسب به شما معرفی خواهیم کرد به هر صورت شبانه روز می توانید با ما در تماس باشید. این زمین با متراژ حدود ۲۰۰۰ متر در ۵ کیلومتری نوشهر و منطقه مارگیرده نوشهر قرار دارد و دارای سند و کاربری آن نیز نصف باغات می باشد و نصف دیگر کاربری زمین مسکونی است و چون نصف مسکونب است شما می توانید برای نصف دیگر آن نیز تغییر کاربری گرفته و جواز ساخت دریافت کنید و انشعابات آب و برق و گاز روی زمین قرار دارد.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : J6