زمان انتشار : 4 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

خرید ویلا لوکس استخردار شهرکی نوشهر

شما در مورد ویلا لوکس استخردار که برای شما آورده ایم حتماً سوالاتی دارید اما بگذارید ما کمی در مورد این ملک و موقعیتی مدت برای شما توضیح دهیم اول از همه باید بگویم که خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر نسبت به سایر شهرهای استان مازندران رشد بیشتری داشته است این امر به دلیل این است که اولین شهر در ورودی آزادراه تهران شمال قرار دارد و دلیل دوم آن این است که نوشهر کوتاهترین فاصله دریا و جنگل را نیز دارد الان زمین در این منطقه هیچی نباشه حداقل متری هفت و هشت میلیون تومان در داخل بافت می باشد .

خرید ویلا لوکس استخردار شهرکی نوشهر خرید ویلا لوکس استخردار شهرکی نوشهر

هزینه ساخت ویلا هم به صورت یک ویلای معمولی که مشخص است حداقل ۴ میلیون تومان برای شما در می آید معمولاً خرید ویلا لوکس استخردار شهرکی نوشهر با سند و ویوی جنگل کمتر پیدا میشود اینقدر که ویلا داخل شهرک وجود دارد و همه ویو همدیگر را کور کردند از این رو این قبیل ویلاها حکم طلا را دارند. بگذارید کمی در مورد ویلا مشخصه ویلا و مساحت و ویژگی های ویلا برای شما توضیح دهم.

۳۵۰ متر زمین
۳۰۰ متر بنا
۴ خواب ۳ خواب مستر
خواب ها همه کولر اسپیلت
استخر دار
دارای روف گاردن زیبا با متراژ ۱۲۰ متر
دارای جواز و پایان کار و سند
قیمت ۷ تومن

انصافاً این قیمتی که ما برای شما آورده ایم کم نیست آیا این قیمت ویلا شما می توانید با همچین مشخصه پیدا کنی ویلا لوکس در نوشهر یعنی همین که ما برای شما آورده ایم بقیه ویلا ها که شما می‌بینید همه شان فقط به دلیل اینکه یا زمینشان بزرگ است یا برایشان بزرگ است اسم لوکس و لاکچری را یدک می کشند.

املاک ویلا نوشهر به شما پیشنهاد می کند اگر همچنان دنبال یک ویلای لوکس لاکچری شیک و همه چیز تمام هستید این ویلا را از دست ندهید.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : H47