زمان انتشار : 4 سال پیش
  • اشتراک بگذارید :

زمین متراژ بالا در کندلوس کجور

همانطور که مشاهده کردید سال ۹۹ سال صنف املاک داران خواهد بود چرا که در شمال کشور قیمت زمین حدود شش برابر رشد داشته و به نظر کارشناسان طی دو سال آینده به ۱۰ برابر نیز خواهد رسید با کاهش ارزش پول ملی و همچنین باز شدن فازهای اول و چهارم آزادراه تهران-شمال شما عزیزان شاهد این خواهید بود که مسکن در نوشهر و چالوس به شدت افزایش قیمت داشته و خرید زمین در نوشهر به ویژه در منطقه کجور سر به فلک خواهد کشید.

زمین متراژ بالا در کندلوس زمین متراژ بالا در کندلوس

برندترین مناطق کشور را می‌توان کندلوس کجور و قیصر نامید کندلوس با قدمت چند هزار ساله بیشترین توریست ها را به سمت خود جلب نموده است زمینی که در اوایل کند روز متری حداکثر ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شد امروز به متری ۲ میلیون تومان رسیده است اما ما به شما زمینهایی را معرفی خواهیم کرد با متراژ بالا که مالکان نیز پول لازم باشد این زمین با ۲۵۰۰۰ متر مساحت همچنین دارای ۴ ویلا در داخل خود با منظره ویدیوی بسیار زیبا و شگفت‌انگیز همه چشمها را به سوی خود خیره خواهد کرد پنجره اتاق شما به طبیعتی باز خواهد شد که در هیچ کجای آن را نخواهید یافت املاک ویلا نوشهر که بیش از دو دهه فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا ادامه داده است.

بررسی زمین‌های هکتاری در کندلوس

  • قیمت زمین‌های هکتاری در کندلوس
  • کاربری زمین‌های هکتاری در کندلوس

در در این بخش سعی می‌کنیم در مورد زمین‌های متراژ بالا و البته هکتاری در کندلوس از نظر قیمتی و از نظر اینکه داخل بافت هستند یا خیر ، با همدیگر صحبت کنیم.

و به صورت اجمالی در مورد کاربری زمین‌های هکتاری و متراژ بالا در کندلوس به ویژه در جاده موزه و جاهای دیگر کندلوس توضیحاتی را خدمت شما خریدار و سرمایه‌گذار عزیز ارائه دهم.

توضیح تکمیلی زمین کندلوس

این بشارت و نوید را به شما خواهد داد و کمتر از یکسال این متر را با چند برابر قیمت کنونی می توانید بفروشید مدارک کامل داشتن نقشه تفکیکی به بسیاری از مدارک دیگر سبب شده این ملک شسته رفته تلقی می‌شود این نکته قابل عرضه می باشد که منطقه کندلوس کجور معمولاً زمین متراژ بالا در آن کم پیدا می‌شود اما ما زمین متراژ بالا در کندلوس کجور برای شما پیدا کردیم آن هم در بهترین جای کندلوس و نزدیک منطقه ماهی سرا و موزه کندلوس می باشد.

این منطقه در زمین داخل بافت بوده و غیربومی نشین می باشد قیمت قطعی آن سر معامله مشخص می‌شود اما با اینکه زمین در کندلوس متری دو و نیم میلیون تومان قیمت گذاری شده این زمین متری ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان دارد به فروش می‌رسد.

زمین خارج بافت هکتاری کندلوس

زمین متراژ بالا یا هکتاری در کندلوس که البته خارج بافت باشد ما مواردی را در اختیار داریم.

چرا که زمین‌های خارج بافت که اتفاقاً با بافت هم فاصله زیادی دارند در اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند یکی از این اهداف را می‌توان در احداث گلخانه نام برد.

البته پروژه‌های زیادی که اتفاقاً پروژه‌های تولیدی نیز هستند زمینهای هکتاری بسیار به کارشان می‌آید.

روستای کندلوس هم یک منطقه پرآب به شمار می‌رود که در این مواردی که نام بردیم از جمله احداث گلخانه و پروژه‌های گل و گیاه و البته درختکاری بسیار می‌تواند مناسب باشد.

اما اگر شما یک زمین خارج بافت برای احداث شهرک در کندلوس مدنظر قرار دارید باید بگویم بعید می‌دانم بتوانید از آن استفاده کنید.

قیمت زمین هکتاری داخل بافت در کندلوس

الان یک زمین چند هکتاری که اتفاقاً داخل طرح هادی یا داخل بافت باشد در کندلوس برای فروش وجود ندارد.

و الکی وقت خود را برای خرید زمین داخل بافت با متراژ بالا در روستای کندلوس هدر ندهید چرا که وسعت روستا و البته مجوز افزایش ۲۰ درصدی طرح والی در هر ۱۰ سال این اجازه را به کندلوس نمی‌دهد یک یا چند هکتار زمین را داخل طرح هادی قرار دهد.

از من قیمت زمین کجور رو اگر بخواهید در خدمت شما هستم اما اگر می‌خواهید زمین هکتاری آن هم در کندلوس را قیمت بگیرید باز عرض می‌کنم همچین چیزی وجود خارجی ندارد.

همین املاک پورولی که بیشترین فعالیت را در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در کجور به ویژه در کندلوس بر عهده دارد هیچگاه یک ملک هکتاری داخل بافت را در کندلوس معرفی ننمود ه است.

  • آگهی دهنده : ویلا نوشهر
  • شماره تماس : 09119911028
  • کد ملک : H38